SVET – McDonald’s i agencija DDB Novi Zeland realizovali su kampanju, zasnovanu na detaljnom istraživanju, pod nazivom „We Speak Late Night“.
Kako navode u agenciji, scene unutar restorana brze hrane kasno u noć često su vrlo nejasne, a klijenti u industriji restorana brze hrane imaju tendenciju da ih „zaobilaze“ u kreiranju oglasnih kampanja. Ipak, McDonald’s Novi Zeland, u želji da njihov restoran ponovo stave na mapu prvog izbora nakon noćnog provoda, ne misli tako i odlučio je da agenciji odobri oglase sa naslovima koji zvuče kao da pijani ljudi naručuju hranu. Dekodiranje ovih oglasa posebno je zabavno, kažu u kompaniji.
Šala sa „pijanim oglasima“ može biti malo nezgodna i rizična, ali u DDB-u kažu da je klijent bio „oduševljen“ konceptom.
Tim DDB-a, uključujući glavnog kreativnog direktora Gerija Stila, kreativne direktore Bena Peglera i Veroniku Kopestejk i višeg kreativca Adama Barnsa, rekao je da su uradili vrlo „složena istraživanja“ kako bi ušli u način razmišljanja potrošača kasno u noć.
Kampanja je preplavila ulice Novog Zelanda, društvene mreže i globalne medije.
Više informacija možete pročitati ovde.