Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kako zvuči naručivanje hrane u McDonald’s restoranima kasno u noć?

SVET – McDonald’s i agencija DDB Novi Zeland realizovali su kampanju, zasnovanu na detaljnom istraživanju, pod nazivom „We Speak Late Night“.

Kako navode u agenciji, scene unutar restorana brze hrane kasno u noć često su vrlo nejasne, a klijenti u industriji restorana brze hrane imaju tendenciju da ih „zaobilaze“ u kreiranju oglasnih kampanja. Ipak, McDonald’s Novi Zeland, u želji da njihov restoran ponovo stave na mapu prvog izbora nakon noćnog provoda, ne misli tako i odlučio je da agenciji odobri oglase sa naslovima koji zvuče kao da pijani ljudi naručuju hranu. Dekodiranje ovih oglasa posebno je zabavno, kažu u kompaniji.

Šala sa „pijanim oglasima“ može biti malo nezgodna i rizična, ali u DDB-u kažu da je klijent bio „oduševljen“ konceptom.

Tim DDB-a, uključujući glavnog kreativnog direktora Gerija Stila, kreativne direktore Bena Peglera i Veroniku Kopestejk i višeg kreativca Adama Barnsa, rekao je da su uradili vrlo „složena istraživanja“ kako bi ušli u način razmišljanja potrošača kasno u noć.

Kampanja je preplavila ulice Novog Zelanda, društvene mreže i globalne medije.

Više informacija možete pročitati ovde.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!