Poslednjih mesec dana ChatGPT „uzdrmao“ je kreativnu industriju. I dalje nismo sigurni na koje sve načine ćemo koristiti ChatGPT u budućnosti, ali se već spekuliše da veštačka iteligencija neće moći da zameni kreativce i copywrittere u pisanju scenarija. Ipak, Ryan Reynolds, suvlasnik brenda Mint Mobile, odlučio je da isproba AI tehnologiju za pisanje scenarija. U videu ispod, Ryan opisuje na koji način je koristio ovu tehnologiju u osmišljavanju scenarija.
Zadao je zadatak ChatGPT-u: napiši reklamu za Mint Mobile koristeći glas Ryana Reynoldsa. Upotrebi šalu, psovku i daj ljudima do znanja da Mintova praznična promocija još uvek traje.
Reynolds je pročitao ono što je ChatGPT napisao – scenario koji je pratio sve zadate komande. Rezultat je opisao jezivim i blago zastrašujućim.
Šala koju je ChatGPT sastavio je glasila: „I hej, kao dodatni bonus, ako se odmah prijavite, moći ćete čuti moj glas svaki put kada pozovete službu za korisnike. Samo se šalim, to baš i nije moguće“.
Mint Mobile će reklamu podeliti na Twitteru, Instagramu, Snapchatu i Facebooku, prema rečima glavnog marketinškog direktora Arona Northa.
Dodao je i da je produkcija reklame gotovo besplatna, ali nije naveo tačne brojke. „Scenario je napisao ChatGPT, snimili smo Ryana mobilnim telefonom, a editovanje je finalizovano interno korištenjem Maximum Effort-a’’, dodao je North.
North je dodao da da je ovo prva zvanična reklama kreirana korišćenjem ChatGPT-a.
Više informacija pročitajte ovde.