Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu industriju iz korena. Od bezdušnog biznisa opsednutog brojkama i direktnim porukama kupcima napravili su kreativnu profesiju stvarajući oglase koje je publika konzumirala s uživanjem. Napisavši knjigu pod nazivom „Think small“, autor Dominik Imzeng je na fantastičan način ispričao priču o nekolicini neprilagođenih genijalaca koji su iza te revolucije stajali. Uz malo sreće, nadahnuće novu generaciju revolucionara.
U doba kad se čini da industrija advertajzinga slabo mari za prošlost, ova forenzička istraga ljudi i događaja uključenih u reklamnu kampanju za Folksvagen agencije DDB je remek-delo koje nam stiže u pravi čas, a u izdanju izdavačke kuće Red Box Publishing.
Sada na jednom mestu imamo brižljivo sakupljana svedočenja o tome šta se zaista desilo u toj revolucionarnoj njujorškoj agenciji pre pola veka. Ne treba ni pominjati jasno iznete lekcije koje bi nam svima bilo pametno da upamtimo sada kad disciplinu oglašavanja guramo ka sve novijim teritorijama.
Knjigu „Think small“ možete kupiti preko sajta knjizara.com ili u knjižarama Delfi, Booka Beopolis i Zlatno runo.