Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Emilija Lilić i Jelena Zlatanović dobitnice su PRO PR Globe Awards

REGION – U skladu sa pravilnikom PRO PR GLOBE Awards, a nakon procesa nominacija, ukupno 25 renomiranih stučnjaka iz oblasti odnosa s javnošću iz 12 zemalja, dobitnici su PRO PR GLOBE Awards za 2022. godinu.

Biće im uručene jedinstvene statue, umetničkih radova studenata Akademije primenjenih umetnosti, Univerziteta u Rijeci. Dodela priznanja biće održana u sklopu svečane večere, 5. maja ove godine u Hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima, gde se održava i 20. jubilarno izdanje PRO PR Konferencije.

Nagradu su osvojile Jelena Zlatanović, stručnjak za korporativni marketing i komunikacije u MOL-u (Magyar OLaj- és Gázipari Részvénytársaság) i Emilija Lilić, menadžerka internih komunikacija u Tigar Tyresu iz Srbije.

Osim njih, nagradu su osvojili:

  • iz Slovenije Katja Fašink, direktorica komunikacija u ELES GrupiLaura Štraus Vuk, stručnjakinja za odnose s javnošću u Založbi Mladinska KnjigaAndrej Krajner, direktor komunikacija u NLB GRUPI (Nova Ljubljanska Banka),
  • iz Velike Britanije Ian Farrow, direktor u Westco Trading LTD (Westminster Council), Liz Ostermann, VIP službenica za odnose s javnošću u Saint Hill Castle and ManorMandy Pearse, direktorica Seashell Communications,
  • iz Ujedinjenih Arapskih Emirata: Khaled AlShehhi, izvršni direktor marketinga i komunikacija u Uredu za medije Vlade UAE,
  • iz Bosne i Hercegovine: Misijana Brkić-Milinković, rukovodilac korporativnih komunikacija u HT EronetuAleksandra Marković, rukovodilac odnosa s javnošću i marketing menadžerica u Tropic & Moj Market i Melisa Čengić, rukovodilac odnosa s kupcima, rukovodilac marketinga i menadžerka odnosa s javnošću u Porsche-u,
  • iz Kraljevine Holandije: Erik den Hoedt, direktor operacija u Ministarstvu opštih poslova,
  • iz Hrvatske: Karla Labaš, PR & Marketing menadžerka Dubrovačkih ljetnih igaraMarina Bolanča Radunović, vlasnica i direktorica PR agencije Abeceda komunikacijeDavor Jakovac, rukovodilac internih komunikacija Hrvatske pošteVlatka Vučić-Marasović, rukovodilac Odseka za odnose s javnošću Kancelarije župana i službenica za informiranje Zadarske županije,
  • iz Italije: Vicenzo LeVoci, generalni sekretar Venecijanskog kluba (Club of Venice),
  • iz Crne Gore: Dejan Lučić: stručni saradnik na Univerzitetu Crne GoreMitar Vučković, interni komunikacijski stručnjak u Elektroprivredi Crne Gore, Amer Ramusović, glasnogovornik i menadžer odnosa s javnošću Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje,
  • iz Vijetnama: Mai Anh Le, regionalna menadžerka Global PR Hub-a,
  • iz Severne Makedonije: Maja Bajalska – Georgievska, rukovodilac korporativnih komunikacija u TAV Makedonija,
  • iz Sedinjenih Američkih Država: Mary Beth West, strateg za odnose s javnošću u Fletcher Marketing PR
  • iz Mađarske: Zsófia Bánhegyi, direktorica marketinga i komunikacija u Szerencsejáték Zrt.

PRO PR GLOBE Awards jedini je program nagrađivanja pojedinaca, koji svojim radom doprinose boljoj percepciji pozicioniranja profesije odnosa s javnošću na globalnom, regionalnom i lokalnom nivou.

Ovo je jedinstveni program nagrađivanja, fokusiran na dodelu priznanja pojedincima, a ne projektima. Specifičan je i po tome što je namjenjen pojedincima, koji su u saradnji sa svojim timovima i saradnicima, vodeći se za etikom poslovanja i standardima struke, uspeli da ostave trag u oblasti odnosa s javnošću.

Poverenstvo, koje uključuje bivše dobitnike ove nagrade i članove organizacionog odbora, odlučuje o dobitnicima na osnovu podataka prikupljenih nakon postupka nominacije, što uključuje: pregled biografije, medijske objave i druge relevantne javne izvore informacija koje mogu potvrditi verodostojnost i stručnost kandidata u procesu nominacije i odabira za PRO PR GLOBE Awards.

Od 2017. godine, PRO PR GLOBE Awards jedini je program dodele nagrada u kojem pobednike nominuju i četiri svetska komunikacijska udruženja: International Public Relations Association (Međunarodna udruga za odnose s javnošću) – IPRA, International Communication Consulting Organisation (Međunarodna organizacija za komunikacijsko savjetovanje) – ICCO, The Public Relations and Communications Association (Udruga za odnose s javnošću i komunikaciju) – PRCA i Chartered Institute of Public Relations (Ovlašteni institut za odnose s javnošću) – CIPR.

U sklopu PRO PR GLOBE Awards, biće dodeljeno i tradicionalno priznanja PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager i Infigo Award za poseban doprinos razvoju upravljanja komunikacijama.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!