REGION – Tušmobil je odlučio da protrese slovensko tržište mobilnih operatera revolucionarnom ponudom, pa su stoga od agencije „Bruketa&Žinić OM“ zatražili da osmisle odgovarajuću kampanju. Pri tom važno je da se u moru različitih ponuda operatera koji se hvale da su najpovoljniji, kampanja zaista istakne posebnošću, ne samo vizuelno, već svojim revolucionarnim proizvodom, jedinstvenom tarifom za sva vremena.
Ideja kampanje bila je „baciti rukavicu u lice“ konkurenciji, kako bi se pokazalo potpuno pouzdanje u superiornu ponudu. U prvom tizer delu, objavljena je tablica paketa (ali bez “potpisa”), sa pozivom korisnicima svih mobilnih mreža da zatraže takvu ponudu od svog operatera. Naravno, niko osim „Tušmobila“ nije im to mogao ponuditi. U drugom delu otkriveno je da se radi o ponudi ovog mobilnog operatera s novim, još atraktivnijim detaljima ponude. Fokus je na tarifi, kao i da se od nje stvori brend.
Vrlo jednostavna, a opet originalna kampanja osigurala je primećenost i diferencijaciju naspram konkurencije, te postavila dobre temelje za buduću komunikaciju.
Video oglase možete pogledati OVDE.
Izvor: Bruketa&Žinić OM