Konteent Media marketinška agencija, nakon 5 godina uspešnog poslovanja, promenila je naziv u Why Not. Veliki rebranding usledio je nakon izuzetne godine za ovu agenciju u kojoj su osvojili mnogobrojne nagrade, među kojima i “Think Big” nagradu na UEPS-u.
Iz agencije navode da je Why Not filozofija koju žive od prvog dana. Da su uvek postavljali Why Not pitanje na sve one na prvi izgled lude i kreativne ideje na koje bi mnogi rekli “ne”. Međutim, nikada nisu dovodili u pitanje kreativnost, inovativnost i ljubav prema advertising-u.
Novi logotip agencije je nastao zajedničkim radom kreativnog sektora, gde su svi dizajneri zajedno imali “design sprint radionicu” i zajedno postavili brending agencije.
“Ovo je dokaz da uvek timski, kreativno i drugačije pristupamo svakom zadatku”, istakla je Nataša Mitrović, CEO agencije.
Logotip agencije u sebi nosi ovogodišnju Pantone boju “Viva Magenta”, te će prateći trendove brending agencije iz godine u godinu menjati svoju boju u Pantone boju godine.
“Na ovaj način želimo da istaknemo da uvek pratimo trendove, te da smo prilagodljivi promenama koje se u ovom veku itekako brzo dešavaju. Takođe, ovo daje posebno uzbuđenje i za nas interno jer ćemo svake godine sa nestrpljenjem čekati da Pantone proglasi boju nadolazeće godine koja će automatski postati i boja našeg brendinga”, istakla je Mitrovićeva.
Why Not Agency posluje u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Švajcarskoj i broji preko 30 zaposlenih. 2022. godinu će pamtiti po velikoj ekspanziji, kampanji “Bukvalno za kikiriki”, te mnogobrojnim nagradama.