Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Otvorene prijave za novo izdanje BalCannes!

Objavljen je pravilnik takmičenja, a među sjajnim nagradama i brojnim novostima kojima će BalCannes istaći genijalnost i najbolje u regionalnoj komunikacijskoj industriji posebno se ističe najava novog BalCannes Reporta – pregled stanja u regiji koji će se na godišnjem nivou objavljivati sa listom najboljih i biti dostupan svima na tržištu.

U punom jeku su pripreme za novo izdanje BalCannesa – nakon što je deset godina ujedinjavao naša tržišta, sada im ponovo otvara svoja vrata, a najbolji projekti, agencije i oglašivači biće proglašeni pod reflektorima velike dvorane Dana komunikacija! Novostima tu nije kraj – zvanično je dostupan pravilnik takmičenja, koje će ovoga puta zasijati u kompetitivnijem svetlu i definisati komunikacijsku industriju Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije slaveći najbolje i najoriginalnije u regiji.

„Svi smo mi BalCannes! A novo poglavlje BalCannesa treba da zadovolji potrebu kolega iz regije, kako u agencijama tako i među oglašivačima, za boljim poznavanjem kreativnosti koje ta regija pruža i kretanjima na pojedinim tržištima. Najvažnije, BalCannes ostaje BalCannes – nastavlja da inspiriše i ujedinjuje regiju, stoga nam se pridružite i pokažite da ste najbolji“, poručio je Damir Ciglar, član Organizacijskoga odbora Dana komunikacija i jedan od idejnih pokretača ovoga takmičenja.

BALCANNES REPORT ĆE PONUDITI SVEŽE PODATKE O TRŽIŠTIMA

Pravilnik nudi uvid u značajne promene u konceptu takmičenja, a jedna je od najvećih novosti BalCannes Report, pregled stanja u regiji po BalCannesu, koji će biti objavljivan na godišnjem nivou sa listom najboljih i biće dostupan svima. Po završetku takmičenja analiza rezultata i osvojenih bodova u ovom opširnom izveštaju pokazaće ko su bili najbolji na BalCannesu prema nizu kriterijuma – s obzirom na zemlje takmičara, kategorije, projekte, agencije, oglašivače, raznolikost perspektiva žirija itd.

SPEKTAR KATEGORIJA POSLOVNOG DELOVANJA

Takmičarski projekti će se vrednovati i nagrađivati prema poslovnim kategorijama u kojima i inače konkurišu na tržištu: od Hrane, Alkoholnih i Bezalkoholnih pića, Telekomunikacijskih usluga, Zdravlja i farmacije pa sve do kategorija Razno i Društvena odgovornost, koja će proslaviti društvene akcije i moć kreativnosti u službi pozitivne promene u svetu, aplikantima će biti dostupno čak 13 kategorija. U svakoj od njih biće moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili bronzanu nagradu, a o najboljim radovima odlučivaće žiriji sačinjeni od profesionalaca iz redova agencija i klijenata. Poseban žiri činiće predstavnici vodećih strukovnih medija u regiji sa specijalizovanim pristupom te najbolji rad po svojim kriterijima nagraditi nagradom koja će odabrani projekat istaći u BalCannes Reportu – BalCannes Editor’s Pick Award!

Za takmičenje možete prijaviti svoje celovite, integrisane kampanje te pojedinačne, jedinstvene delove unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju koju ste sprovodili tokom dvogodišnjeg kvalifikacijskog perioda od 20. avgusta 2020. do 20. novembra 2022.
Prijavni je obrazac jednostavan, a sve informacije dostupne su na zvaničnim stranicama www.danikomunikacija.com.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!