Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Uskoro u prodaji KontraNFT 2.0

Digitalna agencija Kontra u martu predstavila svoju kolekciju NFT-ova koja je privukla veliku pažnju javnosti, a ovog septembra na tržište stižu novi NFT-ovi koji dolaze u ograničenim količinama. Svaki kupac njihovog NFT-a dobija besplatne konsultacije iz digitalnog marketinga.

Na spomen blockchaina, mnogi prvo pomisle na bitcoin i da li je njegova cena viša ili niža. Manjina će se setiti fora sličica sa majmunima za kojima celi svet luduje, takozvanih NFT-ova, a koji se prodaju i za milione dolara. U stvarnosti, blockchain je osnova onoga što se zove Web 3.0 koji omogućava decentralizaciju procesa poput plaćanja i razmene informacija. Procenjuje se da će zbog ovih prednosti, pre ili kasnije, na blockchainu biti temeljeno jako puno stvari – od kupovine karata za koncert, ili potvrde vlasništva nad nekim umetničkim delom..

Kako bi širu zajednicu upoznala s blockchain tehnologijom, digitalna agencija Kontra osmislila je vlastiti NFT projekat.

„U prvoj kolekciji prodali smo 35 tokena što je bilo puno više nego što smo očekivali, a kupci su dobili jako veliku vrednost za novac. Iako je naša osnovna ideja bila da se kupci upoznaju s digitalnim walletima, kripto valutama i blockchain tehnologijama, ponudili smo i dodatnu vrednost: besplatne konsultacije o digitalnom marketingu svima koji bi uspešno završili taj proces“, objašnjava Ilija Brajković, suvlasnik i direktor Kontre.

Nakon uspešne realizacije prve kolekcije Kontrinih NFT-ova koji su, uz brojne druge beneficije, danas izuzetan kolekcionarski primerak jednog od prvih NFT-ova iz hrvatske kuhinje uopšte, Kontra će ovaj mesec u prodaju pustiti i drugo izdanje NFT-ova.

Dok je prva kolekcija koristila Polygon, Kontra NFT 2.0 temelji se na Ethereum blockchainu koji je jednostavniji za korištenje za krajnjeg korisnika.

„Hteli smo kreirati NFT kolekciju koja će imati određenu korist za krajnjeg kupca. U našem slučaju to su bile usluge savetovanja naših stručnjaka ili upoznavanje osnivača uz ručak ili kafu. I ovaj put smo zadržali najpopularnije tokene poput Gold i Platinum, ali dodali i neke nove. Nova kolekcija je ograničena na 30 tokena, tako da će kupci morati biti brzi kako bi uhvatili svoj primerak“, kaže Brajković.

Kontra je objavila i upustva kako kupiti NFT koje su dostupne na Kontra NFT webu  https://nft.kontra.agency/, i koje korak po korak vode kroz ceo proces kupovine.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!