Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Galenika osvojila regionalnu nagradu „Digital Cup Awards“

Na nedavno održanoj konferenciji Social Media Summit u Sarajevu, Galenika je osvojila Digital Cup Awards nagradu u kategoriji – najbolja digitalna kampanja za rebranding godine.

Digital Cup Awards je stručna nagrada koja se dodeljuje kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje u protekloj godini. Takmičenje je regionalnog karaktera i učestvovalo je 67 kompanija iz svih zemalja Adriatic regije. Dodeljene su nagrade u 20 različitih kategorija, a stručni žiri kojeg su sačinjavali eksperti iz regiona u oblasti digitalnog marketinga dodelio je Galenici nagradu u kategoriji „NAJBOLJI REBRANDING GODINE“ nakon detaljne analize kampanja svih učesnika u ovoj kategoriji.

„Biti prepoznat kao najbolji u nekoj kategoriji pokazuje nam koliko dobro radimo svoj posao i daje nam podstrek da dalje nastavimo bolje i kvalitetnije, jer naši potrošači to zaslužuju. Regionalna nagrada za najbolju digitalnu kampanju govori o tome koliko je Galenika kompanija koja ima modernu poslovnu viziju. Novi vizuelni identitet kompanije došao je nakon investicionog i transformacionog ciklusa koji je realizovan tokom prethodnih godina, a koji je rezultirao modernizacijom kompanije i digitalizacijom poslovanja. S tim u vezi rebranding kampanja koju smo realizovali imala je za cilj menjanje percepcije kod potrošača i uvođenje novog vizuelnog identiteta kao pokazatelja inovativnog pravca kojim se kompanija kreće.“ – izjavio je Naid Gubaljević, Country Manager za BiH u kompaniji Galenika.

Galenika je rebranding kampanju pod sloganom „Posvećeni ljudima, verni zdravlju“ sprovela sredinom 2021. godine. Kampanja je imala za cilj uvođenje novog vizuelnog identiteta kroz boje koje simbolizuju vrednosti kompanije i još bliže reflektuju njenu misiju i posvećenost zdravlju i odgovornom poslovanju.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!