Na našem tržištu se pojavila prva „punoletna kampanja“, izašla iz kuhinje agencije Friday Finally.
Jedini sajt za odrasle… na kom brzo pronađeš pravu ljubav.
Jedini sajt za odrasle… koji posetiš i po 10-ak puta dnevno.
Jedini sajt za odrasle… koji ne gledaš u inkognito prozoru.
Jedini sajt za odrasle… koji gledaš i dok si na poslu.
Jedini sajt za odrasle… gde ima nešto za svačiji budžet.
Jedini sajt za odrasle… koji može da se oglašava na Telegrafu, N1, b92…
Polovniautomobili.rs jedan je od najprepoznatljivijih brendova na domaćem tržištu, i pored toga što retko imaju komunikacione kampanje – oko sebe su uspeli da okupe vernu zajednicu koja ih poznaje, prati i podržava. Uspeli su da od svog proizvoda naprave destinaciju koju ljudi drage volje posećuju i kojoj gotovo svakodnevno poklanjaju svoje vreme.
Kako je tekao kreativni proces ispričala nam je Milica Radović iz agencije Friday: „Zadatak je bio da se obeleži 18 godina postojanja na tržištu. Ta brojka bila nam je inspiracija da brzo dođemo do ideje: hajde da sada kada smo konačno punoletni (18+) neke stvari hrabrije kažemo i da prvi put izađemo u javnost kao – SAJT ZA ODRASLE“. Kada je strateška pozicija bila jasna, dalje igranje sa različitim situacijama i provokacijom bila je laka i zabavna.“
Nova kampanja „18+ godina sa vama“ je na ulice Beograda i Subotice donela intrigantne poruke u tizer fazi, koje su zainteresovale mnoge sugrađane, a prema komentarima koje možete videti iznad – postale su pravi hit na društvenim mrežama. Polemika se vodila oko toga koji to „sajt za odrasle“ uopšte sme da se oglašava u javnom prostoru i ko se to dosetio da zaobiđe pravila. Reveal faza je otkrila da su u pitanju omiljeni Polovnjaci, a u plasiranim porukama se čini da su se mnogi pronašli.
Prema rečima Sanje Radovanović, marketing i PR koordinatorke sajta polovniautomobili.rs proslava punoletstva brenda bila je savršen trenutak za novu saradnju: „Pre izvesnog vremena zaintrigirala me je kampanja koja je osvanula na bilbordima u Beogradu i za koju sam saznala da je delo Friday agencije. Već nakon prvog sastanka sa Milicom i Đorđem, shvatili smo da gajimo slične principe rada i bilo je jasno da se razumemo. Nakon nekoliko susreta imali smo kreativni koncept ‘18+ godina sa vama’ koji je hrabar i drugačiji, ali smo osetili da smo spremni za izlazak iz normi i pomeranje granica. Kampanja jeste drugačija od svega što smo do sada radili, ali komunicira upravo osnovne vrednosti brenda. Svojim šaljivim i provokativnim tonom jasno naglašava specifičnosti sajta Polovni automobili, ali i načine na koje naši korisnici posmatraju i posećuju jedini sajt za odrasle koji može da kaže sve ono što smo kroz kampanju komunicirali.”
Kampanja je obuhvatala OOH, prilagođene poruke na kanalima digitala, kao i video formate koji su se poigravali sa značenjem pojma „sajt za odrasle“.
Projektni tim čine:
Polovniautomobili.rs:
Sanja Radovanović, Marketing i PR Kordinator
Romana Takov: PR Menadžer
Vidak Radenović: Product Marketing
Friday Finally:
Kreativni Strateg: Milica Radović
Account Manager: Marija Milosavljević
Art Direktor: Keti Zaharijev
Kreativni Direktor: Đorđe Janković
Saradnici na projektu: Marko Samardžija, Milica Tomović i Anka Dragojlović
Produkcija: 84 Frames