REGION – Uoči nove sladoledne sezone Ledo u saradnji sa zagrebačkom agencijom Šanavala Concept Store lansirao je jedinstvenu komunikacijsku platformu „Vredi ponoviti”.
Komunikacijska platforma osmišljena je za najbrže rastući format sladoleda te važan deo Ledo portfolija – multipack sladolede. Jedan od glavnih uvida koje su Ledo i Šanavala Concept Store koristili prilikom osmišljavanja platforme „Vredi ponoviti” bilo je ponavljanje onoga što volimo, a što nas istovremeno istinski ispunjava te povezuje prošlost, sadašnjost i budućnost.
„U skladu sa Ledovim nasleđem i pozicijom na domaćem tržištu, želeli smo kreirati komunikacijsku platformu koja povezuje sve proizvode iz multipack portfelja sladoleda na jednome mestu. Sa partnerima iz Šanavala Concept Storea smo ispričali priču kojom podsećamo potrošače na lepe životne trenutke koji uključuju i Ledo sladolede uz koje su odrasli i uz koje ih, verujemo, vežu neke lepe uspomene, ali i neke nove sladolede pod Time brandom sa kojima će tek stvoriti prekrasne životne trenutke. U svemu tome vodili smo se funkcionalnošću i emocijom te stvorili platformu koja je snažna, jednostavna i razumljiva za komunikaciju na svim nivoima i to na nekoliko tržišta“, poručio je Krunoslav Stančić, Senior Brand manager iz Leda.
Platforma „Vredi ponoviti” podržava sve faze komunikacije, a komunikacijska platforma i kampanja koja je sledi tako pokrivaju raznolik asortiman Ledo proizvoda, koje zasigurno vredi ponoviti, bilo da je reč o omiljenim druženjima sa porodicom i prijateljima, mlađim ili starijim generacijama.
Iz Leda i Šanavala Concept Storea poručuju da su inspiraciju za komunikacijsku platformu pronašli u stvarima koje u životu volimo, često ponavljamo, a koje su zbog toga jedinstvene. Iza ideje platforme stoji emocija – budimo stara i stvaramo nova sećanja, koja nam donose osećaj sigurnosti i topline jer nas „vraćaju na mesto” koje poznajemo i ponovno vode u nešto novo što tek trebamo iskusiti. Okosnicu kampanje čini film iza kojeg stoji Šanavala Concept Store. Režijski potpis pripada Nikoli Ležaiću, dok je za produkciju zaslužan Red Production.