Već smo upoznati sa time da je usled dugo pripremane organizacione transformacije, EVOKE postao EVOKE GROUP. Pored organizacione, ova transformacija sa sobom je donela i novi vizuelni identitet agencije i njenih organizacionih jedinica.
Kratak uvid u to kako je tekao sam proces kreiranja novog vizuelnog identiteta daće nam Nenad Ivić, Head of Creative Studio STEVE NOHO. Nenad je zajedno sa svojim timom prethodnih meseci pripremao upravo ovu promenu.
“Već neko vreme smo znali da imamo određenih poteškoća jer naša komunikacija nije pratila širi spektar usluga koje nudimo. Uporedo sa tim, razvijali smo novi set usluga za koje smo znali da će nam biti neophodan drugačiji pristup. Postojeći vizuelni identitet nije bio u skladu sa vrednostima koje su pločale put kojim smo već neko vreme koračali, tako da je novi vizuelni identitet bio neizostavan korak upravo te transformacije koja je ubrzo usledila.”
Kako Nenad ističe, prvo i najteže pitanje sa kojim su se susreli bilo je da li će se na novom vizuelnom identitetu raditi interno ili će ovaj proces zahtevati angažovanje eksternih saradnika.
“Ovo je bio prvi stepenik koji smo morali da savladamo. I ako nismo sumnjali u sopstvene kapacitete, znali smo da “nenamerna subjektivnost” može da oteža sam proces ili da ga odvede u nekom drugom pravcu. Između ostalog, to je nešto sa čime se neretko susrećemo na tržištu. Sa druge strane, niko drugi nije bolje razumeo vrednosti koje gajimo, niko drugi nije bolje znao kurs kojim se krećemo. Znali smo šta želimo da poručimo, znali smo kako želimo da nas vide. Tako smo i odlučili da se oslonimo jedni na druge.”
Nenad je podelio sa nama kako je izgledao sam proces i podsetio nas koliko je bitno da volimo to što radimo.
“Ceo proces je pratila dobra energija i zabava, što i jeste nešto što karakteriše naš način rada sa klijentima. Verujem da bez potpunog opuštanja svih stega koje svesno ili nesvesno imamo ne možemo da damo maksimum u datom trenutku. Odbacili smo pritisak i uživali smo radeći ono što volimo. Mislim da je to univerzalan preduslov za svaki dobar proizvod ili uslugu.”
Novi vizuelni identitet koji prati EVOKE GROUP je jednostavan, tipografski orijentisan, svedenog pisma i jednostavne palete boja.
“Opredelili smo se za logotipe jer na najbolji način oslikavaju ono što smo postali, kao i pravac u kojem želimo da se u budućnosti razvijamo. Želeli smo jednostavnu komunikaciju, kao i fokus na različite komunikacione celine u okviru grupacije. Boje nismo odbacili, već naprotiv, nismo hteli da se obavezujemo njima. Osećamo se slobodniji nego ikada ranije da eksperimentišemo – osećamo se šareniji neko ikada pre.”
Nenad je podelio sa nama i malu anegdotu: “Kada smo predstavljali timu rešenja do kojih smo došli, jedno od pitanja bilo je zašto nema nekih boja i da li će uvek biti sve crno i belo. Rekao sam im da sam boje sačuvao za klijente, da ne trošimo sad, pa ćemo to kad pretekne od nekog klijenta. Bilo je zabavno.”
Za sam kraj, Nenad nam je otkrio planove za budućnost kreativnog studija STEVE NOHO, u okviru koga ima vodeću ulogu: “Naš primaran zadatak kao i do sada će biti da opslužujemo boutique marketing agenciju EVOKE. Pored toga, nastavljamo sa razvojem kreativnog studija kao individualne celine. Pravimo platformu za razvoj kreativnog studija koji će se baviti realizacijom raznovrsnih projekata i koji već u ovom trenutku klijentima može ponuditi širok spektar usluga. Fokus su nam brendovi u nastajanju ili oni koji trenutno imaju poteškoća u vizuelnoj komunikaciji i kojima je potrebno repozicioniranje. Primetili smo da poslednjih godina u industriji postoji tendencija da se više različitih aktivnosti odvija “pod istim krovom”, a to je nešto što mi definitinvno možemo da ponudimo. Pod tim podrazumevam kompletan grafički, multimedijalni i tekstualni sadržaj, upravo pod tim “istim krovom”, u potpunoj koheziji. Dodatna prednost je to što koristimo i infrastrukturu ostalih organizacionih jedinica kako bismo isporučili što bolji finalni proizvod. Imamo sve uslove da koračamo napred, što definitivno planiramo da radimo u narednom periodu.”