Autor intrigantnih bilborda sa neobičnim porukama koje pomalo „mrače“, sa kojima smo se sretali širom Beograda i Banjaluke je Nektar pivo.
Kampanja je započela prethodne nedelje porukama na bilbordima, koje su izazvale pažnju javnosti aludirajući na aktuelne izazove i svakodnevne dileme naših sugrađana. Nagađalo se da se radi o reklamama koje su za cilj imale rešiti probleme u saobraćaju ili da je reč o političkim kandidatima, te da je u pitanju najava neke kontroverzne predstave.
Poruke potpisane sa sloganom „Nemoj da mračiš. Popij svetlo“, koje su osvanule danas na bilbordima u Beogradu otkrile su da je reč o novoj kampanji za brend Nektar pivo.
Iz Banjalučke pivare navode: „Živimo u vreme kada u našoj svakodnevnici i u digitalnom prostoru sve više ljudi ima izraženu potrebu da na sve gleda iz negativnog ugla, jednostavno „mrače“, često bez ikakve potrebe. Zbog toga je Nektar pivo odlučilo da započne borbu protiv „mračenja“.
Podsećamo, prethodnih dana na ulicama Beograda osvanuli su bilbordi sa neobičnim porukama, koje pomalo „mrače“, aludirajući na večite dileme sugrađana. Na društvenim mrežama pojaville su se fotografije bilborda na početku Brankovog mosta sa porukom „Bolje da si išao preko Savskog..“ a kod Savskog mosta osvanuo je natpis „Bolje da si išao preko Brankovog..“. Beograđani, naročito poznati tviteraši, te domaći instagrameri zapazili su ove bilborde, pitajući se ko stoji iza ovih poruka.
Kampanju potpisuje agencija Friday.