REGION – Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u oblasti tržišnih komunikacija takmičenja MIXX Awards Croatia 2022, a nagrade su dodeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na takmičenju se ocenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korišćenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri takmičenja titulom MIXX Awards Croatia 2022 Best in Show powered by Google nagradio projekat Poziv Djeda Božićnjaka oglašivača Konzum plus i ZOO agencije. Proglašeno je i 10 pobednika kategorija takmičenja.
– Hrvatski Telekom i 404 osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekat Virtualni stadion.
– Croatia osiguranje i 404 dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom Aj ti razvali.
– CESI i Señor pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Nije u redu u uredu.
– A1 Hrvatska i Real Grupa za projekt ON i kad si OFF osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
– U kategoriji Best Branded Content Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey proglašeni su najboljima s projektom Jedna briga manje.
– Sedmi kontinent produkcija i Bornfight s projektom Zavrti svoj film najbolji su u kategoriji Best Website.
– Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobila je Dnevnik.hr mobilna aplikacija klijenta NOVA TV i agencije COBE.
– Croatia film, HRT i Real grupa s projektom DNEVNIK VELIKOG PERICE zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
– Pobednici su kategorije Best Tech & Innovation s Croatia osiguranje i Shape 404 s projektom LaqoPrevent.
– Energia naturalis i Native Ad Studio, Hanza Media iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom Smanji račune, upali Sunce!