Kompanija Teads ulazi u drugu godinu uspešnog poslovanja na tržištu Srbije.
Naime, radi se o globalnoj digitalnoj medijskoj platformi za plasiranje naprednih oglasnih rešenja, stavljajući kvalitet na prvo mesto. Kompanija mapira izazove sa kojim se susreću svi koji se ozbiljno bave digitalnim oglašavanjem i nudi brza i efikasna rešenja, tako da su inovacije srž poslovanja ove kompanije. Teads sarađuje sa vodećim medijskim kućama, agencijama i oglašivačima sa timom od 1000+ ljudi u 30 zemalja, među kojima je i Srbija. Na našem tržištu i u regionu Teads uspešno sarađuje sa velikim klijentima kao što su; Samsung, Molson Coors, Nestle, Beiersdorf, Knjaz Miloš, Heineken, Pepsi, Jaffa, Mol Srbija, MasterCard i mnogi drugi.
Marketing mreža je imala ekskluzivnu priliku da testira Teads platformu i evo naših zapažanja.
Šta nudi Teads?
Teads – nudi oglasna rešenja od početka do kraja, od predloga kreativnih rešenja, postavke oglasa i optimizacije do izveštavanja. Na taj način pruža partnerima šansu da iskoriste pun potencijal tehnologije za optimizaciju na strani kupovine, prodaje, kreativnosti, podataka i AI, stavljajući korisnike i sadržaj koji konzumiraju na prvo mesto.
Teads platforma omogućava oglašivačima i medijskim agencijama da na jednom mestu zakupe inventar najboljih i najkvalitetnijih svetskih izdavača. Kroz ekskluzivna globalna medijska partnerstva, Teads ostvaruje doseg od gotovo dve milijarde jedinstvenih korisnika mesečno u okruženju bezbednog i odgovornog oglašavanja za brend, istovremeno isporučujući maksimalne performanse poruke plasirane kroz digitalne oglasa. Bez obzira da li je cilj kampanje branding ili performance, Teads pruža set rešenja kojima možete ostvariti ciljeve kampanje.
Brand safety rešenja
Menadžment kompanije Teads veoma je svestan izazova sa kojima se oglašivači poslednjih nedelja susreću kako bi svoje digitalne kampanje isporučili u brand safe okruženju i dosegli određenu ciljnu grupu u bezbednom kontekstu, bez aluzija njihovih brendova na teške teme poput rata, nasilja i pandemije. S tim u vezi Teads garantuje da se kampanje isporučuju na najvišim brand safety nivoima. Pored 1st party alata, platforma je integrisana sa najboljim globalnim alatima (Oracle Grapeshot i Integral Ad Science) i primenjuje brand safety u startu, čime garantuje da se oglasi nikada ne nađu u negativnom kontekstu. Tačnije, postoje tematski segmenti koji mogu da se isključe prilikom postavke oglasa, a spisak segmenata je veoma širok.
Prva cookieless platforma na open web-u
Pored teme brand safety, koja je veoma aktuelna i značajna iz ugla svakog brenda, Teads nudi plasiranje oglasa kojima garantuje visoku vidljivost, reach, prilagođavanje oglasnih rešenja mobilnim, desktop i tablet uređajima. Od samog starta planiranja kampanje klijentima je dostupan Teads-ov kreativni studio, kao podrška za optimizaciju oglasnih rešenja u skladu sa ciljevima kampanje kako bi klijenti dobili najbolje moguće rezultate. U korak se promenama koje se konstantno dešavaju na polju digitalnog oglašavanja, Teads je na vreme shvatio značaj privatnosti potrošača.
S tim u vezi u novembru prošle godine, Teads je postao prva cookieless platforma na open web-u i na taj način značajno uvećao vrednost na polju oglašavanja za oglašivače i agencije, kao i za celokupan digitalin ekosistem. Danas, oko 40% web saobraćaja na globalnom nivou ne koristi 3rd party kolačiće. Ovo zapravo znači da skoro polovina potrošača može biti angažovana bez korišćenja cookieless rešenja. Tokom 2021. godine Teads je isporučio preko milijardu impresija kroz cookieless rešenja i preko 50 cookieless A/B test kampanja za neke od najvećih globalnih klijenata. Uspeh isporučenih kampanja je meren brend lift studijama ili standardnim medijskim KPIs metrikama kao što su view-through-rate ili in-view-time. Rezulatati su bili na strani cookieless rešenja.
Tzv. cookieless oglašavanje će u budućnosti biti sve važnija tema, a kompanije Teads je već spremna za cookieless poslovanje. Takođe, svesni su da je jako bitno da se cookieless tema pojednostavi i učini pristupačnom agencijama i oglašivačima. Teads je uradio upravo to, tako što je omogućio agencijama i oglašivačima da jednim klikom prebace Teads platformu u “cookieless mode“ i 100% impresija plasiraju kroz cookieless rešenja i uvere se da uz Teads i u novoj cookieless eri mogu da dosegnu jednako dobe ili bolje rezultate svojih kampanja.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte Mariju Šućur, direktorku za prodaju u Srbiji.