Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Gledanost televizije u Hrvatskoj

REGION – Lista top 15 kanala po udelu u gledanosti (uključeni svi kanali u zemaljskoj, satelitskoj, kabelskoj, IPTV i/ili distribuciji putem interneta), za 2021. godinu i januar i februar 2022, za čitavu populaciju Republike Hrevatske (stariji od 4 godine), jasno pokazuje da su na prvih devet pozicija po gledanosti, u sva tri perioda, nacionalni kanali sve tri velike TV kuće u Hrvatskoj: HRT, NOVA TV grupa, RTL grupa.

U sva tri perioda, najviši udeo u gledanosti dostiže Nova TV, sledi je HTV1, zatim RTL, Doma TV i HTV2. U drugom delu liste puno je dinamičnija slika te poredak nije isti tokom sva tri perioda. Stabilno se na listi nalaze RTL Kockica, RTL Crime, HTV3, N1, Nickleodeon, FOX Crime te Pickbox TV, dok se ostali kanali izmenjuju u zavisnosti od programskom sadržaju tokom posmatranog perioda, pa je tako, na primer, na listu u 2022. ušao Arena Sport 3.

Hrvatski gledaoci vole televiziju, to najbolje pokazuju brojke o prosečnom dnevnom vremenu provedenom ispred malih ekrana koje je više od četiri sata, za čitavu populaciju RH (stariji od četiri godine). Trend visoke konzumacije televizije u Hrvatskoj je prisutan već godinama, a u prvoj pandemijskoj, 2020. godini, doživljava vrhunac kada je prosečna dnevna konzumacija televizije porasla na gotovo pet sati. To je ujedno i najviša do sada zabeležen nivo gledanosti u istoriji merenja TV gledanosti u Hrvatskoj, od 2003. televizija je svoju poziciju, kao najsnažniji medij, zadržala i u 2021. godini, u kojoj je nivo gledanosti i dalje viša od svih godina zabeleženih do 2020. godine. Poslednjih pet godina u Hrvatskoj se meri i gledanje televizije u odloženom vremenu, popularna funkcionalnost svih pružalaca usluge naplatne televizije. Od skromnih 0,7% u 2017. godini, danas, odloženo gledanje čini 3,4% ukupne gledanosti. Na razvijenijim zapadnim tržištima taj se udeo meeri dvocifrenim brojevima te možemo očekivati snažan rast odložene konzumacije i u Hrvatskoj u narednim godinama.

Više informacija pogledajte ovde.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!