SVET – Prošle nedelje, adidas je preplavio ulice Dubaija svojom novom „I’m Possible“ UGC kampanjom, a koja je nastavak komunikacije u okviru platforme Impossible is Nothing.
Kampanja slavi sve žene Ujedinjenih Arapskih Emirata dajući im priliku da se pojave na digitalnim bilbordima širom grada, istovremeno prikazujući i slaveći svoje priče o mogućnostima u sportu i drugim oblastima.
Digitalni bilbordi širom grada prikazuju inspirativne žene Dubaija koje su učinile nemoguće mogućim i ruše barijere na i van sportskog terena. Na bilbordima su ambasadori brenda adidas Raha Moharrak, Baraa El Sabbagh, Emmanuelle Bonham, Nouf AlAnzi i bivša šampionka Emirata u dizanju tegova Amna Al Haddad.
Učešće u UGC kampanji je i dalje otvoreno za sve žene iz Dubaija. Sledeći set bilborda biće emitovan tokom poslednje dve nedelje marta.
View this post on Instagram
Ove sezone, adidas ima za cilj da ubrza svoju misiju stvaranja stvarne, trajne promene za žene, koja se ostvaruje kroz velike nove inovacije proizvoda, poboljšanu podršku etabliranim i novim sportistima i nove programe na lokalnom nivou.
Kampanju je osmislila i producirala agencija Havas Middle East.
Ispratite kampanju na @adidasDKSB i #ImpossibleIsNothing