today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Život u tvojim rukama!

Tokom februara meseca na AQ mreži realizovana je kampanja „Život u tvojim rukama“. Kampanju je pokrenuo Crveni krst Srbije sa ciljem širenja svesti građana o važnosti poznavanja osnovnih mera oživljavanja i upotrebe automatskog defibrilatora (AED) kod naglog zastoja srca.

Kampanja se sprovodi u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije i pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja, a podršku su pružili Orange Studio Nebojše Babića, volonteri Crvenog krsta Srbije i kompanije Info Media Group i Alma Quattro.

ŽIVOT U TVOJIM RUKAMA
U poslednje vreme je povećana učestalost slučajeva naglog srčanog zastoja, a naročito je prisutna u vrhunskom sportu. Upravo zato je početak kampanje vezan za sport i utvrđivanje mogućih rizika kod osoba koje se bave takmičarskim i rekreativnim sportskim aktivnostima.

Kampanja je započeta 11. septembra 2021. godine, na Svetski dan prve pomoći, a promoter kampanje bio je naš košarkaš Boban Marjanović. Pokrenute su panel diskusije, obuke i edukacije zdravstvenih i sportskih radnika. Promociji kampanje su se pridružili i naši poznati sportisti kao što su Miloš Teodosić, Nataša Kovačević, Zorana Arunović, Asmir Kolašinac i Rade Savić.

CILJ KAMPANJE
Nagli srčani zastoj je moguć u bilo kojoj starosnoj dobi i pod bilo kojim okolnostima, tako da je od izuzetne važnosti blagovremena reakcija osoba koje su se zatekle u blizini onih kojima je život ugrožen. U takvim situacijama, spasavanje života podrazumeva primenu mera oživljavanja (KPR) i automatskog spoljašnjeg defibrilatora (AED) i mora biti započeto u prvim minutima od gubitka svesti osobe kod koje je došlo do zastoja srca. Prema statistikama, manje od 20% procenata ljudi zna ili se usudi da pruži pomoć.

Cilj kampanje je upravo edukacija što većeg broja populacije kako bi se sačuvali životi ljudi sa srčanim zastojem koji se dešavaju na ulici, kod kuće, na poslu ili tokom sportskih aktivnosti, i na taj način smanjio smrtni ishod.

Kampanja se nastavlja i tokom ove godine sa jedinstvenom porukom: „Pokrenuti nekome srce je najplemenitija stvar koju možemo da uradimo za ljudsko biće. Svako treba da zna kako“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!