Velike kompanije, mahom privatne, danas svoje poslovanje ne mogu da zamisle bez primene društvenih mreža, koje su se prosto utkale u njihovu poslovnu filozofiju, vrlo su posvećeni izradi strategije i njenoj implementaciji, imaju zasebne sektore zadužene isključivo za brigu o nastupu kompanije na društvenim mrežama, piše TVITNI.ME.
Ono što se javlja kao problem jeste izostanak ove prakse kod malih i srednjih privatnih preduzeća, ali i onih u javnom sektoru, koja bi potpuno predano i zainteresovano pristupila svrsishodnoj primeni društvenih mreža u svom poslovanju. Praksa pokazuje da čak ona preduzeća koja koriste društvene mreže često nemaju jasno definisanu strategiju, jednostavno nemaju osobe jasno zadužene da načine korake koji ih vode od tačke A do tačke B.
Društvene mreže pružaju sjajnu priliku da promenite način na koji se povezujete sa svojim klijentima i potrošačima. Dinamična atmosfera koja zahteva od Vas da stalno budete prisutni, da istražujete, osluškujete, nudite i primate. Izgradnja je ključna reč kada govorimo o društvenim mrežama – ređamo “ciglu po ciglu” kako bismo dobili jedan lep dvorac poverenja, reputacije, imidža.
Vaše prisustvo na društvenim mrežama donosi vam saznanja kako zajednica reaguje na vaš brend, koliko su upoznati sa onim što vi radite, nudi vam mogućnost da na nov način reklamirate sve ono što vi radite,a sve to na kraju doprinosi razvoju vašeg poslovanja i uvećenju vrednosti.
Da li Vaša kompanija ima strategiju za nastup na društvenim mrežama?
Preuzeto sa: TVITNI.ME