SVET – Američki ritejl gigant Walmart objavio je prošle nedelje svoje prihode od oglašavanja, rekavši da je prošle godine od oglasa generisao 2,1 milijardu dolara. Ovo je jasan znak uspešnosti njihove strategije da brendovima ponude uslugu medijskog oglašavanja na njihovoj online platformi.
Naime, Walmart gradi maloprodajnu medijsku mrežu, koja služi za search oglašavanje brendova koji prodaju proizvode na njihovoj web stranici, kao što radi i Amazon. Walmart Connect je naziv za oglasnu platformu, a koju je izgradila digitalna agencija The Trade Desk. Međutim, Walmart nije želeo da otkrije sve detalje o snazi svog reklamnog biznisa, kao ni planove za dalje širenje u ovoj oblasti.
Zanimljiv je podatak da su se Walmartovi prihodi od oglašavanja približili veličini Pinterestovog reklamnog biznisa. Pinterest je prošle godine ostvario prihod od 2,6 milijardi dolara. „Ovaj podatak pokazuje ogromno interesovanje oglašivača za maloprodajne medije“, rekao je Brian Wieser, Global President of Business Intelligence u GroupM.
Ranije ovog meseca, Amazon je prijavio 9,7 milijardi dolara od oglašavanja u četvrtom kvartalu prošle godine, što je povećanje od 32% u odnosu na godinu ranije. To je bio prvi put da je Amazon, u svom finansijskom izveštaju, posebno izdvojio prihod od oglašavanja.