SVET – AdForum pokrenuo je 2020. godine PHNX nagrade, događaj koji je bio osmišljen da proslavi kreativnost i podigne raspoloženje u industriji tokom krize koja je zadesila svet. Iako je zamišljen da se održi samo jedne godine, organizatori su ipak odlučili da nastave sa organizacijom.
Kao i prošle godine, u jedinstveno raznolikom žiriju naći će se kreativci, vlasnici agencija, brendovi, konsultanti, novinari, stratezi itd.
Žiriranje će se odvijati od 14. do 27. juna, a dodela nagrada organizovaće se online, 8. jula. Budući da je tema ovogodišnjeg događaja transformacija, uvedene su nove kategorije, novi kriterijumi ocenjivanja i novi proces izbora Grand Prix nagrada. Svoje radove možete prijaviti do 11. juna u pet kategorija:
Transformacija brenda: Radovi koji menjaju način na koji brend izgleda, komunicira i ponaša se.
Transformacija industrije: Radovi koji imaju potencijal da utiču na buduću strategiju čitavog poslovnog sektora.
Transformacija komunikacija: Nove i inovativne metode komuniciranja putem alternativnih medija, kreativnih tehnologija, iskustava, događaja itd.
Transformacija rada: Projekti koji poboljšavaju život zaposlenih i menjaju način rada ljudi.
Transformacija života: Radovi koji imaju potencijal za rešavanje izazova sa kojima se društvo suočava – nejednakost, klimatske promene, siromaštvo, bolesti itd.
Prijavljeni radovi biće ocenjivani na osnovu tri kriterijuma – nivo inovativnosti i kreativnosti, potencijalnog uticaja, kvaliteta realizacije.
Više informacija pronađite OVDE.