Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Marketing mreža je tihi pratilac svih aktivnosti naše industrije!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Bojana Novaković, direktorka prodaje u AlmaQuattro, rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Prethodnih 10 godina života u Srbiji može se okarakterisati kao turbulentan period, moglo bi se reći da je tržište marketinških komunikacija delilo sudbinu društva. Bilo je uspona i padova do poslednjih dešavanja izazvanih COVID krizom koja nas je zadesila 2020. Godine, a koja i dalje aktuelna. Ukupno gledano, evidentno je da je tržište digitalnih komunikacija u stalnoj ekspanziji, tradicionalni mediji zadržavaju približno iste šerove tržišta sa izuzetkom printa koji pada.

Kada je reč OOH mediju sa zadovljstvom mogu da konstatujem da se on transformiše u skladu sa opštom digitalizacijom i da drži korak sa novim tehnologijama i inventivnim rešenjima zbog čega ne gubi na značaju i privlačnosti, već naprotiv ostaje aktuelan, relevantan i moglo bi se reći poslednji masovni medij koji se obraća najširoj populaciji. Kada je krenula COVID kriza sa uvođenjem lockdown-a svet je zastao, pokušalo se zaustaviti ono što je priroda čoveka da bude mobilan, da se kreće, da boravi “out of home” I da bude izložen OOH medijima koji ga prate na njegovim rutama kretanja tokom dana. Srećom kod nas u zemlji period lockdown-a nije potrajao dugo tako da smo se vrlo brzo vratili standardnim rutinama kretanja i boravka u spoljnom okruženju. Usled toga došlo je do oporavka i rasta tržišta u segmentu OOH do nivoa da je AQ 2021. godine zabeležila promet veći od 2019. godine.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Marketing mreža je tihi pratilac svih segmenata i aktivnosti naše industrije. Sa godinama portal je dobijao na kvalitetu tekstova i tema koje se obrađuju, da bi se aktivnost proširila na istraživanja i kao kruna svega pokretanje Kaktus festivala integirsanih komunikacija pre 7 godina. Kaktus festival se tokom ovih godina pozicionirao kao bitan u proceni kreativnih dostignuća u svim kategorijama industrije.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Našoj firmi je najzanimljiviji projekat Kaktus festival u koji se uključujemo bilo kao publika koja sluša zanimljiva predavanja ili kao učesnici u takmičarskom delu programa u kojem smo ove godine osvojili dve nagrade. Nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Outdoor za kampanju #LicaOvogGrada za koju je kreativu osmislila agencija Friday. Osim ove kampanje pružili smo medijsku podršku još jednoj nagrađenoj kampanji “Kad budeš bila spremna”. Naši planovi se ovde ne završavaju, nameravamo dalje da razvijamo projekat #LicaOvogGrada gde su naši panoi “lica” sa kojih se oslikavaju poruke našim sugrađanima. Na ovaj način prostor kojim raspolažemo činimo bližim stanovnicima našeg grada. Može vrlo lako da se dogodi da nastavak ovog projekta bude ponovo u konkurenciji za nagradu u oblasti outdoor-a na Kaktus festivalu 2022. godine.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Iz vašeg pitanja mogu da zaključim da vi predlažete mantru za ovu godinu „Handle with care“… MIslim da je ono što treba (o)čuvati kao malo vode na dlanu, intuicija koja se u ranija vremena pripisivala ženama i životinjama. Bez šale, u vremenu digitalizacije kada se okrećemo zaključivanju na osnovu big data, mislim da treba da se vratimo korenima tj. limbičkom cortex-u koji nam je omogućio da dodje do razvoja viših funkcija. Kao kontrateža svim analitičkim procesima, automatizaciji, digitalizaciji povratak izvornom intuitivnom mišljenju može dati nov ugao sagledavanja realnosti koji će da pokrene neke kreativne procese, da pruži više emocija i empatije i u našoj marketinškoj industriji koja deluje iscrpljeno.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!