SVET – „Reklamna utakmica“ Super Bowl LVI rano je počela ove godine. Kako može da se čuje iz američkih medija, skoro sva komercijalna minutaža rasprodata je i pre nego što je NFL sezona uopšte počela. Naravno, poslednje sekunde oglasnog prostora obično je najteže dobiti.
Kako potražnja eskalira, tako raste i cena oglašavanja u Super Bowl-u. NBC traži čak 6,5 miliona dolara za spot od 30 sekundi, u odnosu na 5,6 miliona dolara koliko je CBS tražio 2021.
Ovo značajno povećanje cene oglasa dolazi nakon burne sezone prošle godine. Za mnoge brendove, prošlogodišnja neizvesnost oko COVID-19 učinila je da su mnogi brendovi kasnili sa kupovinom i produkcijom reklama za najpopularniju utakmicu u Americi. Neki brendovi čak nisu ni uspeli da emituju svoje reklame, a zamenio ih je veliki broj oglašivača koji su prvi put učestvovali u Super Bowlu.
Pošto je veći deo oglasnog prostora već rezervisan, brendovi već počinju da otkrivaju svoje planove za Super Bowl reklame. Brendovi koji su potvrdili svoje učešće na Super Bowlu su, između ostalih, Avocados From Mexico, Booking.com, DraftKings, Frito-Lay, General Motors, Google, Nissan, Pringles, Meta, Taco Bell i mnogi drugi.
Super Bowl ove godine biće održan 13. februara na NBC-u.