U organizaciji agencije Leo Burnett, UEPS-a i IAA Srbija, juče na Beogradskom sajmu održan je Cannes Predictions 2013. Prisutni predstavnici struke imali su priliku da premijerno pogledaju radove koje kreativni direktori Leo Burnett Worldwide smatraju najozbiljnijim kandidatima za ovogodišnje pobednike Kanskog festival.
Nakon 35 prikazanih radova, predstavnici domaće marketinške scene razgovarali su o zanimljivim temama i bili u prilici da postave pitanja Senki Pajić (Senior Copywriter, Grey Worldwide), Slobodanu Markoviću (Art Director, MRM Worldwide), Petru Nogu, (Consumer ATL and Digital Manager, Telenor), Igoru Saviću (Head of Digital, Executive Group), Andreju Milkiću (Account Director, Leo Burnett) i Gabrijeli Stjepanović (Executive Director, IAB Serbia). Učesnici panela komentarisali su prikazane projekte i složili se da Kan nije doneo mnogo toga novog, kao i da je ove godine digital prisutan u velikom broju kampanja. „Ovogodišnji Kan doneo je puno novih načina upotrebe starih alata. Tržište definitivno još uvek nije sazrelo, pa nemamo prave digital kampanje, a budžeti su zanemarljivi u odnosu na ATL. Međutim, ono što je sigurno jeste da u ovom trenutku BTL kampanje i TV spotovi koji nisu pušteni kroz digital prestavljaju bačen novac“, zaključak je panela. Ovogodišnji učesnici Kanskog festivala u Beogradu bili su prilici da saznaju na koji način se svet komunikacija menja, šta industrija smatra najkreativnijim radovima i kakvi trendovi obeležavaju vreme u kojem stvaramo.
Najveći svetski advertising festival – Cannes Lions, šezdeset godina unazad promoviše i inspiriše kreativnost širom sveta. Više informacija o dobitnicima nagrada pronađite na http://www.canneslions.com/.