Prijave za drugo izdanje BalCannesa, regionalne revije najboljih reklamnih agencija i kreativnosti, koja će se održati u Rovinju u organizaciji HURA-e i Weekend Media Festivala, otvorene su do 1. septembra ove godine. BalCannes je regionalni marketinški događaj godine koji je na svom prvom izdanju privukao preko 100 radova i 52 agencije iz šest zemalja regije koje su se predstavile brojnim oglašivačima iz cele regije s ciljem otvaranja novih poslovnih mogućnosti i širenja poslovanja.
Davor Bruketa, jedan od organizatora BalCannesa izjavio je: “ BalCannes je odlična prilika agencijama da se prezentuju potencijalnim klijentima i prošire svoje poslovanje izvan matične zemlje, a oglašivačima da dobiju uvid u najbolju agencijsku praksu na tržištima jugoistočne Europe. Ovaj projekt ima veliki potencijal te se nadamo da će i ove godine biti prepoznat kao ključno mesto za regionalno marketinško povezivanje i poslovne prilike.“
Na BalCannes 2013 mogu se prijaviti sve zainteresovane agencije iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije i Crne Gore, a koje su realizovale projekte u periodu od 1. maja 2012. do 31. maja 2013. Svi prijavljeni radovi biće prikazani na Weekend Media Festivalu u sklopu BalCannes screening programa i na BalCannes Yellow Pages bazi koja će biti aktivna tokom cele godine. Iako BalCannes nije takmičarskog karaktera, 25 najzanimljivijih projekata, biće dodatno predstavljeno u glavnoj festivalskoj dvorani na WMF-u.
Više o samom BalCannesu, prijavi i uslovima takmičenja na: http://www.balcannes.com/.