Španska organizacija je pronašla način da svoju poruku sakrije od odraslih a da pri tom i dalje dopre do ugrožene populacije najmlađih. „Grey Spain”, kompanija koja je dizajnirala reklamu, objasnila je u videu postavljenom na Jutjub da je koristila prosečnu visinu odraslih i dece kako bi stvorila poruku samo za „niske”.
– Kako da naša poruka stigne do deteta koje je žrtva zlostavljanja čak i kada je u pratnji svog napadača? – postavlja se pitanje u videu. Ključ je u visini posmatrača. Svakome višem od 135 cm ukazaće se plakat sa porukom „Ponekad je zlostavljanje vidljivo samo onome ko je zlostavljan”. Ali deca će videti i sledeće, „Ako te neko povredi, pozovi nas i pomoći ćemo ti” uz broj telefona.
Iako je reklama dobila sve pohvale za originalnost, neki su kritikovali postavljanje njenog objašnjenja na Jutjub čime je svrha projekta potpuno podrivena. Osim toga, postoji rizik da će, recimo, proizvođači igračaka iskoristiti ovaj „trik” da svoje poruke prenesu samo deci.
Izvor: Blic