Konferencija DIGGIT, održaće se 5. i 6. juna u Ljubljani, a predavači i učesnici pokušaće da odgovore na pitanja – da li je Slovenija već prešla na digitalno, kako dosegnuti potrošača – uvek i svuda, ali i da li razumemo kupovni proces potrošača i ulogu digitalnog u njemu?
Na konferenciji će, između ostalog, biti otkriveno koje su uspešne online kreativne taktike za postizanje proboja robne marke i njene osvešćenosti kod potrošača, kakva je nova generacija digitalnih komunikacijskih stručnjaka, kako izgleda koncept jedinstvenog sadržaja u medijskom prostoru.
Na neke od ovih tema odgovore će pokušati da daju Sebastian Becker, direktor i suosnivač agencije [tbb*] thebrainbehind, Uroš Cuder, stručnjak za tržišno komuniciranje, Vuk Ćosić, digitalni strateg, predavač i savetnik za upravljanje robnim markama, Zoran Torbica, Ivan Brezak Brkan, Alban Kastrati, PR stručnjak kompanije Ipko, Nikola Žinić, kreativni direktor u oglašivačkoj agenciji Bruketa&Žinić i mnogi drugi.
Program konferencije možete pogledati OVDE.
Više informacija pronađite na sajtu http://www.diggit.si/