Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Televiziju ćemo nositi „u džepu”

Video-materijali će morati da se prilagode svakom gledaocu ponaosob, pokazuje istraživanje „Budućnost TV”. Ako televizija želi svetlu budućnost, moraće gledaocu da obezbedi da gleda samo ono što želi, kad god bude hteo i gde mu to najviše bude odgovaralo – kod kuće, u prevozu, na ekranu ili pametnom telefonu, rezultat je istraživanja „Budućnost TV” koje je sprovela IT kompanija „Cisko”.
Ne samo da će profesionalni video-sadržaj morati da se prilagodi velikim TV ekranima i malim laptopima, tabletima i pametnim telefonima, već će isti medijski materijal morati da se personalizuje, odnosno stvara za svakog gledaoca posebno i obavezno poveže sa društvenim mrežama. Studija o trendovima koji će svetom masovno zavladati do 2030. predstavljena je juče i srpskoj javnosti zahvaljujući video-vezi između beogradskog ogranka „Ciska” i njegovih zaposlenih u Njujorku, Bostonu i Londonu. Kompanija je intervjuisala stručnjake iz sveta medija i visokih tehnologija i pitala ih šta očekuju da će se dogoditi u sferi profesionalnih video-materijala za 20 godina.
– Predviđanja su da će televizor nestati i da će svaki predmet u stanu ili zid postati ekran. Osim toga, proizvođači video-sadržaja moraće da prilagode materijal svim uređajima, dakle i računarima i smartfonima jer publika želi da TV gleda i u restoranu i u prevozu – objasnio je Skot Popolo, jedan od potpredsednika „Ciska”. Kejt Grifin, zadužena za odnos sa potrošačima u ovoj kompaniji, kazala je da će televizija budućnosti prenositi i ukus, miris i dodir, na primer, miris hleba u kulinarskoj emisiji.
– Očekujemo da video-sadržaj bude veoma interaktivan i individualizovan, da gledalac neke serije može da posmatra ekran iz perspektive omiljenog junaka i prima samo reklame za koje je zainteresovan – rekla je Grifinova. – Više neće biti važno da li je reč o Kanalu 5 ili bilo kojem drugom, jer će svako imati svoj personalizovani sadržaj, odnosno kanal koji nosi sa sobom. Ova predviđanja treba da pomognu industriji medija i njihovim partnerima da se prilagode novim zahtevima tržišta. Glavni diktat je izlazak video-materijala, koji se dosad povezivao sa TV, na svetsku mrežu. Američki kanal Si-Bi-Es uveliko je usvojio nova pravila pa sadržaj postavlja na svoj sajt kao i na još 300 drugih formata. U odnosu na roditelje, mladi u SAD već za 40 odsto manje prate TV putem radio-difuzije, satelita ili kabla i umesto toga – povezuju se na internet.
– TV još ima mogućnost da zaokupi pažnju i pobudi emocije. Sada je važno da se to iskustvo produbi, da gledalac na ekranu, koji može da zauzima i ceo zid, prati vremensku prognozu, gleda emisiju i komentariše je na društvenim mrežama, objašnjava Gijom de Sant Mark iz „Ciska”.
Zaključak koji sa nameće jeste da će TV opstati ako se prilagodi svetskoj mreži, interesovanjima i mobilnosti publike kao i njenoj potrebi da više stvari radi u isto vreme. Prema nekim pokazateljima, čak je i generacija navikla na besplatni pristup internetu spremna da plati za profesionalni sadržaj ako je on vizuelno i sadržajno kvalitetan i ako može lako da ga prebaci sa jednog uređaja na drugi i pohranjuje na „oblak”. – Televiziju ćemo jednom platiti i gledati kad god poželimo. Ona jednostavno ide kuda god mi idemo – zaključuje Popolo.

Izvor: Politika
Autor: J.S.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!