Konferencija medijskih trendova (SEMPL) koja je održana 29. i 30. novembra u Portorožu, u svom 14. izdanju, ugostila je 700 učesnika i ove godine privukla rekordan broj stranaca – učestvovalo je preko 150 gostiju iz Srbije i Hrvatske, što je potvrda da ovaj događaj postaje sve poznatiji u jadranskoj regiji.
Na svečanoj dodeli nagrada Sempler, koje su u sklopu Sempla organizovane deseti put, dodeljeno je 7 nagrada – 6 Zlatnih Semplera i Veliki Sempler za najbolju medijsku strategiju 2012. godine. Ove godine najviše je slavila medijska agencija Pristop Media. Pored Velikog Semplera za najbolju medijsku strategiju 2012. godine, primila je i Zlatne Semplere za stratešku upotrebu mreže medijskih kanala, inovativnu upotrebu komunikacionog kanala i najbolju upotrebu digitalnog sveta. Žiri sastavljen od priznatih profesionalaca komunikacijske struke jadranskog regiona, je nagradu Veliki Sempler dodelio komunikacionom projektu „Gorenjkine slatke poruke“ koju su u agenciji Pristop i Pristop Media osmislili za oglašivača Žito.
Zlatna odlikovanja – Zlatni Sempler su primile i medijska agencija ZenithOptimedia Slovenija i reklamna agencija Publicis Slovenija. Za ovogodišnji Sempler prijavljeno je 64 rada od strane dvadeset dva takmičara. Najviše radova prijavile su slovenačke agencije, ali su na takmičenju takođe bile zastupljene boje Srbije i Hrvatske. Žiri takmičenja Sempler je od prijavljenih radova odabrao 24 finalista.
Više informacija o svim pobednicima i njihovim radovima možete dobiti ovde.