Žiri takmičenja Sempler za najbolju medijsku strategiju od 64 prijavljena rada izabrao je 24 finalista, među kojima se našao i rad jedne srpske medijske agencije.
U sklopu 14. konferencije medijskih trendova (SEMPL), koja će se održati 29. i 30. novembra 2012, u Portorožu, organizatori će na svečanoj dodeli uručiti nagrade Sempler za najbolje medijske strategije u regionu. Za nagrade Sempler će se boriti 24 finalista, i biće podeljene u šest takmičarskih grupa. Najviše finalista odabrano je iz grupe Najbolja ciljana akcija (šest), zatim Strateško korišćenje medijske mreže (pet). Po četiri rada odabrana su iz grupa Inovativno korišćenje komunikacionog kanala i Najbolja iskustvena akcija, tri u kategoriji Najbolja akcija na društvenim mrežama, i dva u grupi Najbolja iskorišćenost digitalnog okruženja.
Žiri ovogodišnjeg, 10. takmičenja za nagrade Sempler čini će Saša Leben (Publicis Group, Slovenija), Božidar Abramović (Omnicom Media Group, Hrvatska), Renata Hafner Granić (Nova TV, Hrvatska), Maja Kolar (Banca Intesa, Srbija), Tina Kumelj (Ljubljanske mlekarne, Slovenija), Jozo Laurenčić (Idea Plus Communications, Srbija), Marjana Robavs (Futura DDB / Futura Media, Slovenija).
Sve finaliste možete pogledati na Semplovoj web-stranici u katalogu radova.