„Sanjao sam noćas da te nemam“, „Da su najbolje žene uvek pored nas“, „Ljubavi, mi smo mnogo toga hteli…“ – samo su neki od stihova poznatih domaćih pesama, koji su se našli kao deo promotivne kampanje „Radija S“. U saradnji sa agencijom „EURO RSCG Belgrade“, kreativni tim „Radija S“, osmislio je i realizovao kompletnu kampanju u cilju promocije najslušanijeg radija u Srbiji.
„Igra svakodnevnih životnih situacija i stihova poznatih pesama pretočeni su u kampanju, koja je za veoma kratko vreme privukla pažnju, kako medija, tako i kompletne javnosti“, rekla je za Marketing mrežu direktorka marketinga „Radija S“ Tanja Anđelković. Prema njenim rečima, ideja je bila da se slušaocima približe stari dobro poznati hitovi i muzika, koju oni svakodnevno slušaju.
„Kao medijska kuća puno ulažemo u marketing, pre svega, zato što želimo da se približimo slušaocima, ponudimo im nešto što je njima blisko. Ono što smo želeli kroz ovu kampanju jeste da ona bude puna emocija, bliska slušaocima, ali i da bude duhovita i inovativna. Zato smo umesto manekena angažovali naše zaposlene, jer samo oni, budući da ‘žive radio’, mogu da iznesu celu kampanju na pravi način“, dodala je Anđelković.
Kampanja „Radija S“, pod sloganom „Život dobro zvuči“, realizovana je kroz nekoliko kanala komunikacije – od štampanih medija, plakata na bilbordima, preko YouTube kanala, radijskih oglasa, do TV spotova.
Prema rečima direktorke marketinga „Radija S“, početkom februara možemo da očekujemo nastavak kampanje, a koja će biti u znaku punoletstva ovog radija.