Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Novi sistem za promociju preduzeća na Facebook mreži

Agencija „Prima Media“ iz Beograda u saradnji sa autorizovanim „Facebook“ partnerom, izraelskom kompanijom „Maple“, od ovog meseca nudi preduzećima i organizacijama u Srbiji napredan sistem za efektnije i isplativije korišćenje reklamnih potencijala ove društvene mreže – „Prima Facebook“.
Ovakav sistem u svetu trenutno nude samo 44 kompanije, a sublimat efekata njegove primene u praksi su značajno povećanje efikasnost oglasa na mreži „Facebook“ i smanjenje rizika od neuspeha investicije.
„Prima Facebook“ sistem se sastoji od napredne tehnološke platforme, spregnute direktno sa najpopularnijom društvenom mrežom na svetu, i standardizovanog skupa usluga koje oglašivačima sinergetski donose niz pogodnosti pri kreiranju i realizaciji kampanja. Zbog svojih karakteristika posebno je interesantan i koristan malim i srednjim preduzećima i organizacijama u Srbiji koje se oglašavaju direktno, bez posredstva agencija.
Pojednostavljeno, funkcioniše tako što platforma sama i automatski kreira stotine varijacija od nekoliko kreativnih elemenata oglasa, slika i teksta, i u realnom vremenu meri performanse svake varijacije; automatski odbacuje oglase sa najslabijim procentom klikova i konverzijom (CTR i konverzija), i na kraju, nakon zadatog perioda, ostavlja aktivnim samo oglase koji daju najbolje rezultate. Prednosti napredne tehnologije su ovde dodatno podržane time što tok svake kampanje nadzire tim profesionalaca koji besplatno predlaže klijentima kreativna rešenja za poboljšanje efekata postavljenih „Facebook“ oglasa.
– Sa istim resursima, sve to je gotovo neizvodljivo ručno – ističe Uroš Ignjačević, generalni direktor agencije „Prima Media“.
– Optimizacija tog nivoa se u praksi drugačije može izvesti samo sa timom od nekoliko ljudi, koji bi tokom svih 24 sata nadgledali performanse, odnosno rezultate mnogih pojedinačnih kampanja koje se istovremeno izvode. Uz pomoć ove platforme se, bez uticaja na cenu po kliku, lako i jednostavno pružaju dokazano najbolji rezultati u vidu broja izazvanih pozitivnih reakcija („lajk“), privučenih potencijalnih klijenata („lead“) – pojašnjava on. „Prima Facebook“ platforma je u poređenju sa neposrednim kreiranjem kampanje na ovoj društvenoj mreži daleko prijemčivija i jednostavnija za korišćenje, daje mnogo viši stepen kontrole i uvida u kampanje, te primenljivu analitiku. Ceo sistem specifičan je još i po tome što ne zahteva onlajn plaćanje karticama, unapred, već nudi i mogućnost plaćanja po realizaciji kampanje, preko računa.
Ukupna vrednost tržišta digitalnog i interaktivnog oglašavanja u 2011. godini u Srbiji procenjena je na 12,2 mil EUR, a rast tržišta procenjen je na 36,12%, uprkos ekonomskoj krizi.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!