Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Društvene Olimpijske igre

Na trenutno aktuelnim Olimpijskim igrama u Londonu svi učestvuju! Svoje snage ne odmeravaju samo sportisti, već izvan borilišta nadmetanje vode i veliki brendovi, sponzori ovogodišnjih Igara, koji su do sada najveći napor uložili da animiraju svoje potrošače. Marketinška bitka vodi se na svim poljima, ali čini se da su se sada društvene mreže uključile više nego ikada. Zapravo ove Olimpijske igre već nazivaju „Prve igre društvenih medija“. Da su Igre u Londonu po broju igrača na društvenim mrežama jače od Igara u Pekingu dovoljno je samo pogledati opipljive podatke.
Londonske Igre odneće pobedu i kada je u pitanju povezanost potrošača sa online platformama zahvaljući čemu je povećan broj gledalaca. Jer prosečan potrošač na globalnom nivou prema nekim istraživanjima danas ima tri uređaja sa online pristupom, a zanimljivo je da jedan od njih koji je sve popularniji – Tablet – nije ni postojao kao kategorija 2008. Od Igara u Pekingu desio se eksplozivan rast kada je reč o mobilnim i društvenim platformama, što su oglašivači i te kako iskoristili ove godine.
Tokom ovih Igara sponzori se takmiče ko će bolje iskoristiti snagu društvenih medija i Olimpijsku sezonu za privlačenje pažnje sadašnjih i potencijalnih korisnika. VISA na svojoj originalnoj Facebook strani trenutno ima više od 80% poruka Olimpijsko-tematskog sadržaja. A za sve one koji žele da motivišu i pošalju poruku podrške sportistima napravili su aplikaciju go with Visa. Navijanjem za omiljenog sportistu iz Srbije ili za čitav srpski tim preko videa, fotografije ili tekstualne poruke mogu se osvojiti vredne nagrade, a jedna od njih je: provedi dan sa svojim omiljenim olimpijcem. Za neke od naših sportista možda je već kasno, ali ako želite da probate aplikaciju „go with Visa“ možete to učiniti ovde.
Panasonic Velika Britanija pokrenuo je aplikaciju sa kojom možete nacrtati zastavu svoje zemlje na svom licu. Potrebno je samo da se fotografišete, izaberete zastavu i postanete pravi navijač na društvenim mrežama.
BP (British Petroleum) napravio je čak novu Facebook stranu posvećenu Olimpijskim igrama. Pored postojeće i glavne Facebook strane na novoj olimpijskoj strani oni svakodnevno obaveštavaju o dešavanjima na Olimpijadi. Već imaju 101,137 fanova.
BMW je kroz nagradnu igru na svom Twittter nalogu aktivirao fanove. Naime, @goldenBMW je do 25. jula svojim najaktivnijim pratiocima, koji su odgovarali na pitanja i aktivno učestvovali u BMW online životu, obezbedio paket karata za Igre.
Procter&Gamble je lansirao kampanju „Thank you mom“. Tako je i predstavništvo P&G u Srbiji sa Nacionalnim Olimpijskim komitetom započelo kampanju „Hvala ti mama“. Cilj je bio da se podrže srpske olimpijske ekipe u Londonu, promovisanje sporta među mladima, ali i da se ne zaboravi da smo svi tu zahvaljujući našim majkama. Aplikacijom na P&G Facebook strani i dalje možete poslati poruku zahvalnosti svojoj mami ako kojim slučajem ona ima svoj fejsbuk nalog.
Velike kompanije sve više se mere po svojim sajtovima, FB stranama, TW nalozima, YT kanalima. Na kraju Olimpijskih igara saznaćemo ko je izašao kao pobednik.

Izvor: Pioniri Communications
Autor: Katarina Kovačević

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!