Knjiga koja jasno objašnjava marketinške koncepcije i pokazuje kako se one primenjuju na situacije u stvarnom životu. Udžbenik ima međunarodni fokus, što je posebno važno u doba sve veće globalizacije.
Autori: P. Kotler, J. T. Bowen, J. C. Makens
Cena: 6.650 din
Online cena: 6.320 din
Izdavač: Mate, Zagreb ( www.mate-bg.com )
O knjizi: Poslovna tržišta postala su međunarodna – domaće firme šire se u inostranstvo, a strane firme žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitaoci budu izloženi poslov¬nim i kulturnim primerima iz drugih delova sveta. Umesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primere u sve delove knjige. Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadatak uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposleni koji kontaktiraju s klijentima dieo našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korišćenje primera i ilustracija, a sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom.
Kotler, Bowen, Makens
(više o knjizi na: linku ).