Beograd će 08. septembra ove godine po treći put ugostiti prof. dr Džona Brenča, stručnjaka iz oblasti marketinga i međunarodnog poslovanja koji je 2009. godine bio gostujući predavač dr Filipa Kotlera, svetski poznatog eksperta iz oblasti marketinga. Ovoga puta održaće seminar pod nazivom Marketing Strategy: The Big Picture, najavila je izdavačka kuća Mate Beograd.
Tokom ovog interaktivnog seminara učesnici će imati priliku da usvoje što širi okvir za razvoj marketinških strategija koji je zasnovan na metodi razvijenoj na Univerzitetu Mičigen i pruža holistički pristup marketinškim strategijama sa specifičnim i dobro definisanim tačkama koje dovode do integrisanog marketinškog plana.
Profesor Brenč je 2008. godine izazvao veliku pažnju poslovne javnosti u Srbiji i ocenjen najvišom ocenom tokom svog seminara Strategic Marketing. S obzirom da vodi obuke i konsalting u mnogobrojnim međunarodnim kompanijama kao što su British American Tobacco, Mercedes Benz, Oracle, Coca-Cola, Michelin, Ericsson, Nestle, British Telekom i Anheuser-Busch, njegove seminare odlikuje kvalitet bogatog predavačkog i praktičnog iskustva.
Detaljne informacije o pohađanju ovog seminara možete pronaći na web portalu Izdavačkog preduzeća Mate, www.mate-bg.com.