Marketinška i PR agencija „NOA Advertising“ saopštila je danas da će pretvoriti agencijski prostor u hostel koji će pod jednim krovom okupiti kreativce iz celog sveta tokom „Belgrade Design Week“ konferencije od 4. do 10. juna ove godine. Za vreme trajanja „Belgrade Design Week“-a, smeštaj u okviru koncepta „NOA Hostel Belgrade“ mogu da rezervišu svi zainteresovani ljudi iz advertajzing industrije. U hostelu mogu potpuno besplatno da borave.
Koncept „NOA Hostel Belgrade“ osmišljen je kao sinergija kreativne snage i ideje da prostor na konferenciji postane mesto za boravak, druženje i umrežavanje kreativaca. Marko Romčević, kreativni direktor „NOA Advertising“ je govoreći o projektu istakao: – Iako smo bili pozvani da uradimo kampanju za „Belgrade Design Week 2012“, mi smo želeli da uradimo više. Smatrali smo da ako već pozivamo ljude i agencije da dođu na BDW, onda ćemo mi biti ti koji će imati priliku da slušaju najveće umove advertajzing industrije. Naš radni prostor za to vreme ostaje prazan, te smo odlučili da ga iskoristimo na najbolji mogući način i prilagodimo ga potrebama kreativnih ljudi. „NOA Hostel Belgrade“ namenjen je kreativnim ljudima i predstavlja naš doprinos u pozicioniranju Beograda na svetskoj kreativnoj sceni. Kreativci iz celog sveta, koji se prijave da budu naši gosti, imaće besplatan smeštaj sa doručkom i potpuno neobičan doživljaj u Srbiji.
– Mi ovim projektom želimo da pružimo primer dobre prakse. Neki od tih ljudi će posetiti Srbiju prvi put, „NOA Hostel“ mogu bukirati putem našeg sajta ili FB stranice. Takođe, želimo da im predstavimo Srbiju i našu advertajzing industriju na neobičan način – zaključuje Romčević. Agencija NOA posluje u sedam zemalja – Austrija, Švajcarska, Hrvatska, Slovačka, Mađarska, Slovenija i Srbija, i doprinosi pozicioniranju Srbije na svetskoj kreativnoj sceni.
„Belgrade Design Week“ je godišnja konferencija koja spaja kreativnu industriju sa svetom biznisa okupljajući najznačajnije kreativne umove današnjice. BDW generiše kreativni potencijal ne samo Beograda, već i cele zemlje. Konferencija je koncepcijski podeljena po industrijama, kao što su: dizajn, arhitektura i urbano planiranje, grafički dizajn i brending, komunikacije, kultura, obrazovanje i promocija, mediji i izdavaštvo, preduzetništvo, muzika i srpske kreativne zvezde, navedeno je u saopštenju.