Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Nagrada za “Soulfood – hrana sa dušom” na festivalu u Poljskoj

Turistička organizacija Srbije (TOS) osvojila je prvu nagradu za promotivni film “Soulfood – hrana sa dušom” na festivalu “FilmAT” u Varšavi. Priznanje je dobijeno u konkurenciji 182 filma iz celog sveta u kategoriji “Najbolji turistički film”, po odluci međunarodnog žirija sastavljenog od poznatih stručnjaka iz oblasti filmske indutrije, marketinga i turizma.
Festival posvećen filmu, umetnosti i turizmu “FilmAt” u Varšavi nastavak je međunarodnog Turfilma, a njegov glavni cilj jeste da izabere najbolje turističke filmove i spotove nastale u svetu, koji promovišu različite destinacije. Manifestacija, takođe, podstiče učešće dokumentarnih filmova o kulturnoj baštini, umetnosti i putovanjima, a pobednici dobijaju zlatne statuete turista.
„Soulfood Serbia ” naziv je marketinške kampanje TOS-a za 2012. godinu koja za glavnu temu ima gastronomiju kao važan deo turističke ponude naše zemlje.Ta akcija promoviše autentične gastronomske proizvode Srbije, posebno naglašavajući one koji imaju ili treba da dobiju oznaku zaštićenog geografskog porekla.

Izvor: Tanjug

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!