Novac dolazi i odlazi svaki dan, a nagrade su poprilično retke i ostaju zauvek. One su neoborivi dokaz jednog vremena, jednog uspeha, jedne važne pobede. Dokaz kvaliteta. Zato zastanite i razmislite da li ste prijavili svoje radove za ovogodišnje FORFEST takmičenje, jer je sutra, 10. aprila krajnji rok. Ako niste, požurite!
Kako su saopštili organizatori, u konkurenciji su za sada kreativci i organizacije iz Austrije, Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Srbije. Među agencijama koje su prijavile svoje radove su, između ostalih, i Leo Burnett, Communis DDB, Euro RSCG Buzz, Saatchi&Saatchi, Digitel Komunikacije, Bruketa&Žinić, Idea Plus Beograd, Kuharić Matoš, Idea Plus Skoplje, Unibrand, Mark IN i mnogi drugi.
Prijavite vaše spotove, oglase, kampanje, evente, dizajn, u neku od 11 kategorija, turističkih i neturističkih. Više informacija na www.forfest.me.