U cilju promocije svog klijenta Državne lutrije Srbije i igre na sreću Loto, agencija „Draftfcb Afirma“ kreirala je krajem prošle godine kampanju pod nazivom „Sastanak sa srećom“. Nedavno je kampanja dobila svoj srećan nastavak sa novim TV spotom u kome Nikola Đuričko odlazi na još jedan sastanak sa srećom šetajući se sa Loto listićem.
Kako su nam rekli ranije u agenciji „Draftfcb Afirma“, kreativni tim, koji je osmislio ovu kampanju, bio inspirisan osećanjem uzbuđenja i slatkog iščekivanja koje imaju igrači kada gledaju Loto, a kako bi „romantični“ sastanak učinili što uverljivijim angažovali su poznatog glumca Nikolu Đurička, koji je spotu dao neki poseban ton.
I dalje inspirisani igrom na sreću Loto, u agenciji „Draftfcb Afirma“ spremaju se za nove sastanke sa srećom i pripremaju brojna iznenađenja.