today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Studio Sonda osvojio dve Best of Europe Effie nagrade!

REGION – Na dodeli Euro Effie nagrada Studio Sonda osvojio je dve Best of Europe nagrade za efektivnost u oglašavanju, što je ujedno prvi put da je jedan predstavnik iz Hrvatske osvojio čak dve nagrade na ovom takmičenju. Studio Sonda po broju strukovnih nagrada postao je najnagrađivanija agencija u Hrvatskoj u ovoj godini.

Jelena Fiškuš, glavna kreativna direktorica i osnivačica Studia Sonda tom je prilikom izjavila: „Euro Effie je nagrada koju svaka kreativna agencija priželjkuje jer govori o konkretnoj efektivnosti kampanja na tržištu, a to je klijentima često i najvažnije. A nama je još jednom pokazala ispravnost našeg pristupa u kojem svakom klijentu, bez obzira na njegovu veličinu ili raspoloživi budžet, pristupamo jednako posvećeno. Upravo iz takvog pristupa i međusobnog partnerstva rađaju se najbolje ideje, one koje donose konkretne rezultate našim klijentima, ali i one koje pozitivno utiču na društvo u kojem živimo.“

Važnost Effie Awards Europe nagrada ogleda se u tome što se dodeljuje najvećim svetskim brendovima s kompetitivnog evropskog tržišta, kojima je rame uz rame stala i agencija iz Istre. Studio Sonda osvojio je srebrnog Effieja u kategoriji „Najbolje u Evropi: odgovor na krizu / kritični zaokret“ (Best of Europe: Crisis Response / Critical Pivot) i bronzanog u kategoriji „Najbolje u Evropi: mali budžet“ (Best of Europe: Small Budget). Studio Sonda se tako našao u društvu 50 najpoznatijih svetskih brendova kao što su IKEA, Pepsi, Canon, Netflix, HBO itd. koji su došli do finala ovog takmičenja. Najbolje od najboljih birao je žiri kojeg je činilo 100 profesionalaca iz 24 evropske zemlje.

„Posebno smo sretni za nagradu u kategoriji Crisis Response. Jer upravo bi u takvim vanrednim okolnostima, kao što je na primer slučaj s globalnom pandemijom, kreativna struka trebala da pokaže i dokaže koliko je važna za društvo. Što je izazov veći, a situacija teža, to bi rešenja trebala da budu relevantnija. Smatram da je protekla godina bila velika prilika za sve nas, prilika da pomognemo, pokažemo, promenimo, delujemo, koliko god je u našoj moći kao kreativnoj industriji, a ovaj uspeh dokazuje da smo u tome uspeli. Ovom prilikom u ime Studia Sonda čestitam kolegama iz agencije MediaCom za Effie Europe hrvatsko srebro u kategoriji Marketing Innovation Solutions za projekat Dogvertising”, istakao je Sean Poropat, glavni kreativni direktor i suosnivač Studia Sonda.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!