Agencija McCann Erickson Beograd u saradnji sa regionalnim marketinškim timom kompanije Coca-Cola osmislila je i kreirala novu kampanju za Schweppes. „Zadatak je bio da se na regionalnoj kreativnoj platformi razvije originalni TV spot, plakat za bilbord i print rešenja za ceo region centralne i južne Evrope. Izazov je bio napraviti duhovitu i elegantnu komunikaciju u duhu Schweppsa, brenda koji je već godinama svetski poznat po specifičnom, sofisiticranom načinu oglašavanja“, rekao je za Marketing mrežu Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Erickson Beograd.
Spot se emituje od sredine marta u čitavom regionu, a kampanja će trajati sledećih mesec dana. Osim duhovitog spota, koji je osmislila agencija, a režirao Henri Basil, francuski reditelj sa velikim iskustvom, u medijima se mogu videti novinski oglasi i plakati na bilbordima koji padaju u oči svojom vrhunskom art direkcijom, za koju je zaslužan kreativni tim beogradske agencije.