Milica Gajić, Marketing menadžer grupe brendova u kompaniji Atlantic Štark, specijalno za Marketing mrežu govori koliko su važne inovacije kada govorimo o brendovima čokolade i na koji način se menjala ciljna grupa brenda Najlepše želje.
Najlepše želje su čokolada sa dugom tradicijom. Koliko su važne inovacije kada govorimo o brendovima čokolade?
Tradicija je ono po čemu smo prepoznatljivi, budući da su uz čokoladu Najlepše želje rasle brojne generacije. Ipak, sa novim generacijama i mi pomeramo granice i uvodimo inovacije koje su od ključnog značaja za poslovanje kompanije i opstanak na zahtevnom tržištu. Vreme u kome živimo zahteva svakodnevna unapređenja i rad na svim poljima, pa tako i naše čokolade idu u korak sa vremenom. U ovoj godini unapredili smo sam izgled naše čokolade i investirali u nove tehnologije za proizvodnju, koje će tek iznedriti inovacije.
Da li ljubitelji čokolade vole da isprobaju nove ili se drže proverenih ukusa?
Naši verni potrošači navikli su na prepoznatljiv ukus čokolada Najlepše želje i upravo zbog toga je najviše vole, ali uvek su raspoloženi da isprobaju nove ukuse. Naše čokolade donose savršen spoj dobro poznate tradicionalne recepture i sastojaka vrhunskog kvaliteta, a zahvaljujući novoj tehnologiji, koja se odnosi pre svega na finije mlevenu kakao masu sa boljom granulacijom samog kakaoa i imaju topiviju teksturu koja će svim hedonistima pružiti neverovatan osećaj užitka u svakom zalogaju. Sa željom da obradujemo naše potrošače u prethodnom periodu ponudili smo nove ukuse među kojima bih svakako izdvojila zimsku ediciju Najlepše želje čokolada i pralina sa dva fila i hrskavim komadićima koje smo napravili zahvaljujući inovativnoj liniji za proizvodnju čokolade. Sa nestrpljenjem smo osluškivali prve utiske, koji sada jasno govore da smo na pravom putu.
Da li se menjala ciljna grupa brenda Najlepše želje i ko su oni danas?
Uvek se trudimo da idemo u korak s vremenom i odgovorimo na zahteve naših potrošača. Konstantno osluškujemo njihove potrebe i u skladu sa tim uvodimo inovacije. Naša ciljna grupa su ljudi koji su rasli uz našu čokoladu i kojima ona evocira uspomene na najlepše trenutke, ali naravno i mlađi potrošači. Oni očekuju da brendovi prepoznaju njihove želje i vole da eksperimentišu, pa smo ubeđeni da ćemo inovacijama uspešno odgovoriti i na njihove zahteve.
Šta ciljna grupa Najlepših želja očekuje od brenda kada je komunikacija na društvenim mrežama u pitanju?
Današnji potrošač ima jasno definisane zahteve, izložen je velikom broju sadržaja na internetu i u stalnoj je potrazi za novim iskustvima. Naša ciljna grupa, odnosno ljudi koji nas prate na društvenim mrežama već su navikli na zanimljiv sadržaj koji im pružamo, a uvek se trudimo da naša komunikacija bude dvosmerna. Ne serviramo im samo puke informacije, već se prilagođavamo njihovim zahtevima, potrebama, ali i nagrađujemo njihovu vernost. Zbog stalnog usavršavanja brenda veoma nam je važno da našoj publici na društvenim mrežama prenesemo jasnu poruku, da već decenijama punim srcem, zajedno sa njima stvaramo čokoladne proizvode jedinstvenog ukusa i vrhunskog kvaliteta.