Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Hodajući bilbordi – novina na tržištu Srbije!

Nikola Jovanović, direktor firme Balkanstarter u čijem vlasništvu su Hodajući bilbordi, specijalno za Marketing mrežu govori o OOH novini na tržištu Srbije, ali i o prednostima oglašavanja na hodajućim bilbordima.

Hodajući bilbordi su novina na našem tržištu. O čemu se zapravo radi?
Upravo tako, potpuna novina u OOH advertisingu. Radi se o bilbordima koje promoteri nose na leđima kao ranac, bilbordi su napravljeni od ultra lakih materijala i imaju led rasvetu. Sve je počelo u Americi i do sada je prošireno u nekoliko zemalja širom sveta. Odlična prilika da se komunikacija podigne na jedan viši nivo između brenda i potrošača.

Koja je razlika između hodajućih i regularnih bilborda na ulicama? Koje su prednosti?
Hodajuće bilborde možete aktivirati bilo gde, ukoliko na primer imate otvaranje neke radnje, želite da najavite promocije ili je u pitanje brand awareness, hodajući bilbordi služe da prenesu vašu poruku baš u tim situacijama. Jako često se dešava da u okolini neke radnje klijenta uopšte i nije bilo u blizini statičnih bilborda, tako da su hodajući bilbordi tu igrali važnu ulogu. Naša velika prednost je to što je i najbitnije, za nama se svi okreću, procenat uočljivosti je ogroman, naročito u pešačkim zonama poput BW promenade, Knez Mihailove, Kalemegdana, Zemunskog keja i mnogim drugim, gde ljudi dolaze da šetaju, odmaraju i gde su potrošači više zainteresovani da zastanu i pogledaju o čemu se zapravo radi.

Zašto bi brendovi trebali da iskoriste potencijale oglašavanja na hodajućim bilbordima?
Najpre da pojačaju svoje offline kampanje u pešačkim zonama, vi, na primer, na BW promenadi uopše nemate nikakve bilborde, a koncentracija ljudi je ogromna. Kompanije i njihove agencije bi trebalo baš to da iskoriste, ogromnu frekvenciju ljudi koji ne gledaju u telefone, ne paze na saobraćaj i gužvu, ne žure kući ili na posao. Naravno, naši bilbordi nisu samo zapaženi u pešačkim zonama, već bilo gde, baš zato što smo drugačiji, pokretni smo, krećemo se i gotovo je nemoguće da nas ne pogledaju.

Da li možemo da očekujemo neke novitete kada su hodajući bilbordi u pitanju u narednoj godini?
Apsolutno, na postojećim bilbordima promenićemo sam materijal štampe, biće dosta kvalitetnije boje i imaće LED efekat, a takođe pravimo i dodatne bilborde. Uveliko pripremamo i dron reklamiranje u saradnji sa PRDC kompanijom, dakle sve što je drugačije i jedan korak ispred vremena, to možete očekivati od nas.

Samo još da dodam da sve agencije i kompanije koje se jave do 31.12.2021. imaju 10% popusta na sve naše pakete usluga koje mogu iskoristiti i u sledećoj godini. Rezervacije termina su besplatne. Za ostale informacije pogledajte njihovu stranicu www.hodajucibilbordi.rs

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!