Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Za uspeh kampanje neophodno je poverenje u odnosu klijent-agencija!

Stefan Čvorović, Direktor marketinga kompanije DIS i Milena Ćirković, Key Account Manager agencije T&T Brand Factory, specijalno za Marketing mrežu govore kako je nastala kampanja „I ja sam u DIS-u“ i koje je rezultate postigla.

Koji je osnovni cilj kampanje „I ja sam u Dis-u“ i po čemu je ona specifična?
Stefan Čvorović: Osnovni cilj ove kampanje je da prenese poruku da je DIS dobar i proveren izbor. Važno nam je da poručimo da će naš fokus i dalje biti na najširoj ponudi domaćih proizvoda, kao i artikala sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, ali i da imamo bogat asortiman uvoznih i premium brendova različitih kategorija. Takođe, želeli smo da iskomuniciramo brzinu i jednostavost kupovine u našim marketima kao i brojne benefite programa lojalnosti „Naša kartica“, kao važne elemente kupovnog iskustva. Shodno pomenutim ciljevima, kreirana je i kampanja na tri nivoa komunikacije. Prvi nivo je reklamni spot čiji su akteri četiri poznate ličnosti, kao predstavnici ciljnih grupa kojima želimo da se obratimo. Spot je otvoren i završen komunikacijom sa kupcima koji trenutno imaju dominantno učešće u našim marketima – penzionerima i tradicionalnim domaćinima, dok se u centralnom delu spota obraćamo kupcima na kojima ćemo zasnivati našu strategiju u budućnosti. Ponuda za trudnice, mame i mlađu urbanu populaciju biće u našem stalnom fokusu u narednom periodu.

Na drugom nivou, sa kupcima smo nastavili da komuniciramo na digitalu angažovanjem brojnih poznatih ličnosti i influensera, takođe predstavnika naše 4 ciljne grupe, koji su slali jasnu poruku: „I ja sam u DIS-u“. Veliko finale kampanje je uključivanje naših kupaca, odnosno pratilaca na društvenim mrežama i njihovo usvajanje slogana kampanje kroz brojne aktivacije koje i dalje traju.

Kako se rodila ideja za ovu kampanju i koliko je bilo teško ili lako obraćati se kroz kampanju veoma širokoj ciljnoj grupi?
Milena Ćirković: Ideja za ovu kampanju je postojala dugo, pažljivo smo je kreirali i strateški osmislili, ali smo čekali najbolji trenutak, neprekidno osluškujući potrebe naših potrošača. Rekla bih da je sve krenulo od skupa ideja kreativnih ljudi koje su pretočene u kreativni, All star koncept za koji smo mi interno govorili da je njime DIS potvrdio svoje mesto u najjačoj ligi. Na samo jednoj, efektnoj i jednostavnoj poruci „I ja sam u DIS-u“ uspeli smo da definišemo ključne vrednosti i kreiramo jedinstvenu komunikacionu platformu koja se, bez sumnje, izdvojila iz mase sličnih koje plasiraju drugi brendovi.

Da li su kompaniji DIS zaista SVI ciljna grupa? Kome se DIS u stvari obraća kroz pomenutu kampanju?
Stefan Čvorović: Kreiranje komercijalne ponude, prodajnog ambijenta i nivoa usluge koja odgovara svima je nedostižna i, u modernom retailu, utopistička ideja. Nasuprot tom konceptu, kompanija DIS ima jasnu komunikacionu strategiju kojom želimo da zadržimo i negujemo odnos sa našim postojećim i izrazito lojalnim kupcima, ali i da privučemo nove. Shodno tome, zvezde našeg spota su komunicirale sa penzionerima, trudnicama i mamama, mlađom, urbanom populacijom i tradicionalnim domaćinima. Iako na prvi pogled ove grupe deluju kao veoma različite, gotovo sve porodice u našoj zemlji imaju predstavnike u svakoj ciljnoj grupi.

Kako biste ocenili sinergiju i zajednički rad klijenta-agencije-produkcije na kampanji „I ja sam u DIS-u“? Zašto je sinergija važna u ovakvim projektima?
Milena Ćirković: Vizija ovog projekta jeste ujedinjavanje različitih ciljnih grupa, od zauzetih mama, poslovnih ljudi, domaćina, penzionera, mladih pojedinaca – jednom rečju zadovoljnih potrošača sa zajedničkom vizijom ka pravim vrednostima kakvi su, između ostalih, domaći, tržišno konkurentni proizvodi. Izuzetno sam ponosna na ceo naš tim koji je vredno radio iza kulisa i omogućio realizaciju ovog izazovnog, ali i uzbudljivog projekta. Da bismo vrednosti koje negujemo, kako mi u agenciji, tako i sam klijent, preneli na širi auditorijim, mora postojati razumevanje, poverenje i međusobno uvažavanje. Iz projekta u projekat važnost ove sinergije se samo potvrđuje pa smo i ovog puta, sa našim glavnim klijentom DIS-om, i produkcijskom kućom Media Plus ostvarili zapažene rezultate. Klijent je prepoznao potencijal naše ideje i ukazao nam poverenje, a Media Plus ih je pretvorila u realnost.

Kako odabrati prave aktere za kampanju?
Milena Ćirković: Odabir nosilaca ove kampanje nije bio nimalo lak zadatak iako se obraćamo najširoj javnosti – našim bakama i dekama, prijateljima, poznanicima i kolegama. Svaki akter je ujedno i predstavnik jedne generacije, ciljne grupe, koja u našim marketima pronalazi odgovor na svakodnevne potrebe. Dakle, odabrani akteri su relevantni i autentični u svom obraćanju, što daje dodatnu vrednost celokupnoj ideji. DIS je pre svega porodičan brend te je s toga bilo važno pronaći lica koja zagovaraju taj duh tradicije i zajedništva. Velika je privilegija sarađivati sa priznatim i važnim imenima naše javne scene. Neki su obeležili naše detinjstvo, neke znamo sa filmskih ostvarenja, drugi su legende domaćeg sporta, ali su svi zajedno doprineli da sa sigurnošću damo sebi novi zadatak i nastavimo da pomeramo granice.

Koje rezulate je kampanja do sada postigla i da li imate u planu nastavak komunikacije u okviru platforme „I ja sam u DIS-u“?
Stefan Čvorović: Osim pozitivnog uticaja na promet i rast broja članova programa lojalnosti, kampanja je ostvarila odlične rezultate i na digitalu.
Platforma „I ja sam u DIS-u“ je u startu osmišljena tako da može da funkcioniše kao model komunikacije usmeren ujedno ka kupcima i zaposlenima. Jednostavnom i snažnom porukom „I ja sam u DIS-u“ želimo da iskomuniciramo sve benefite kupovine, ali i zaposlenja. Nakon završetka kampanje usmerene ka kupcima, nastavljamo sa business verzijom, čiji je cilj promovisanje naših kolega i privlačenje novih članova tima.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,43 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!