Čak 20 timova mladih talenata iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine, prijavilo se na takmičenje KAKTUS Talents (powered by A1 Srbija). U odnosu na broj prijavljenih timova u 2020. godini to je povećanje od čak 25%.
Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaju zadatak da odgovore na brief u roku od 48 sati.
Žiri KAKTUS Talents Award čini 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i predstavnik socijalnog udruženja. Ove godine žiri, na čelu sa Blažom Ferencom, direktorom korporativnih komunikacija, A1 Srbija i A1 Slovenija, radiće u sastavu Ivan Žagar, Senior Brand Manager, Jaffa; Ivana Dukić, Direktor marketinga, Frikom; Marina Grihović, Managing Director, Headline & Dkit; Marko Vulinović, Creative Director, Real Grupa RGS; Miroslav Miljenović, Creative Director, SIVO; Nataša Pavlović, Izvršni direktor poslovnog područja marketinga, Mercator-S; Nikola Đorđević, Regional Marketing Manager, Nike; Nevena Milanović, Digital Group Account Director, Fullhouse Ogilvy; Sanela Prelić, Senior Brand Manager, Bambi; Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, Pepsico; Vanja Cvetkov, Business Director, Centrade Cheil Adriatic; Žarko Veljković, Co-Founder & Creative Director, Jazavac i Utorak; Željka Ćirić Jakovljević, Direktor odeljenja za PR i odnose sa medijima, Banca Intesa i Zoran Golub, Direktor marketinga, Atlantic Grand.
Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom udruženju na čiji brief su mladi talenti imali zadatak da odgovore.
Dan briefiranja zakazan je za 4. oktobar.
Više informacija o takmičenju i festivalu možete pronaći na sajtu Kaktus 2021.