Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Ideja mora biti jedinstvena i relevantna!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Marija Jakeljić, direktor Sektora za marketing, Croatia osiguranje rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
U većini slučajeva je bodljikav, puno je očekivanja i često različitih vizija. Takav mora biti, bez bodlji bi taj proces bio dosadan i predvidljiv, ali što su brend i komunikacijska platforma bolje postavljeni, svi uključeni vide sličniju sliku i tako lakše i brže dolaze do zajedničke vizije te se fokusiramo isključivo na izvrsnost ideje i egzekucije.

Kada ste se poslednji put, nakon rada na nekoj kampanji, osećali kao na vrhu sveta, a kada vas je polio hladan tuš?
Pavle Pauq kojeg smo prošle godine napravili za lansiranje našeg novog brenda – Laqo by Croatia osiguranje (prvo 100% digitalno osiguranje u Hrvatskoj), primer je na koji sam ponosna. Proces je bio izrazito težak jer je reč o nečemu potpuno novom (i s proizvodne i s brend strane), ali potvrda super projekta dolazi i kroz poslovne rezultate, feedback korisnika i nagrade nakon lansiranja.

Hladni tuš mi se dogodi kod manjih kampanja, najčešče na digitalu, čijoj kreativi se ponekad ne stignemo posvetiti dovoljno, pa je rizik odlaska u generiku/klišeje, a na što sam posebno alergična.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Na prvom mestu je po meni uvek veza kreative i brenda, potom kontekst, tj. problem koji se rešava. Na drugom naravno sama ideja – mora biti jedinstvena i relevantna. Ali prvo bez drugog i obrnuto ne radi, odlična ideja zalepljena na pogrešan brend ili poslovni izazov rasipanje je budžeta, i same kreative. Argumenti i podaci su uvek dobra stvar u prijavi (brend pokazatelji, tržišni, korisnički, medijski podaci), ali ispred svega uvek stoji dobar korisnički insight, kao saobraćajni znak koji nam daje sigurnost da smo na dobrom putu.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!