today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Brendovi su kreativni i inovativni onoliko koliko su svesni svoje svrhe!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ivan Westerveen, Creative Director, Saatchi&Saatchi Beograd rekao je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Nije! Istina je da velike ideje često bockaju dok se ne ubodu, ali put do njih ne mora da bude bolan. Inspiracija se krije i u najsitnijim životnim trenucima. A život je, baš kao kreativnost, čudo! Na svakom koraku čekaju nesvakidašnji ljudi, a iza svake okuke neočekivani obrt. Naravno da put nije uvek lak, ali od prvog dana verujem da u našem poslu, ako se dobro ne zabavljaš, nešto ne radiš kako treba.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Onoliko koliko su svesni svoje svrhe. A svrha je naravno tema za koju jedna poveća knjiga ne bi bila dovoljna. Mislim da su brendovi na našem tržištu svesni da svrhu treba imati, ali nisam siguran da većina zna tačno šta sa njom da radi. A svrha je u našem poslu prelepa stvar jer ne mora biti uzvišena i epohalna… Može biti najmanja stvar, da nekoga nasmeje ili zamisli. Zajednička odgovornost brendova i agencija je da tu svrhu pronađu i shvate. A što je najvažnije, ostvare na pravi način.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Dobru ideju shvatiš u jednoj rečenici. One se proverbijalno pišu na salvetama, a ne na flip čartovima. Ostalo je stvar pakovanja. Od kejsa očekujem da mi tu suštinu predstavi na način koji će me emotivno angažovati, zaintrigirati i zabaviti. Lošu ideju teško prodaje dobar kejs, ali sam viđao odlične ideje koje su zahvaljujući suvoparnim kejsovima jako loše prošle. Zato se potrudite da vaš kejs bude bar podjednako efektan kao kampanja koju predstavlja!

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!