Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

MEDIANA RISING FUTURE 2021: Za društvenu odgovornost i razvoj istraživačke industrije

REGION – Institut Mediana u Sloveniji 2021. godine sprovodi projekat Rising Future 2021, koji povezuje studente – mlade istraživače, partnerske kompanije i medije u priči o uspehu koja će pomoći razvoju istraživačke profesije i povećanju interesovanja za društveno odgovorne projekte.

U projektu učestvuju najuspešnije slovenačke kompanije poput AMZS, Big Bang, BTC, Mastercard Slovenija, Medex, NLB, Pivka Perutninarstvo i Spar Slovenija. Medijski partner projekta je Marketing Magazine.

Kompanije su pripremile razne istraživačke brifove o različitim temama povezanim sa društvenom odgovornošću, koje će studenti – mladi istraživači u narednim nedeljama i mesecima rešavati inovativnim i strateškim metodama. Dolaze sa praktično svih glavnih slovenačkih fakulteta i njihovom saradnjom dokazuju da su zainteresovani za područje društvene odgovornosti kao i za marketinška istraživanja. Saradnjom dobijaju jedinstvenu priliku da stanu na mesto istraživača marketinga i testiraju se u rešavanju izazova pravih klijenata.

U julu će prvostepeni žiri odabrati tri najbolja od svih pripremljenih planova istraživanja. Ovi studenti – mladi istraživači, takođe će tokom leta sprovoditi svoja istraživanja uz agenciju Mediana, a zatim će krajem godine drugostepeni žiri odabrati pobednika u projektu Rising Future 2021.

Mladi istraživači su ozbiljno shvatili svoje izazove i biće nagrađeni za saradnju. Pored izuzetnih mogućnosti umrežavanja i medijske izloženosti, dobiće i nagrade partnerskih kompanija, a pobednik projekta Rising Future predstaviće svoj doprinos na međunarodnoj konferenciji WIN (Worldwide Independent Network of Market Research and Opinion Poll).

U Mediani su uvereni da će projekat zaživeti u još većem, proširenom obliku sledeće godine, a računaju i na širenje projekta na druga tržišta. Na taj način takođe pokazuju svoju društvenu odgovornost, kako prema mladima, tako i prema širem društvu, i stvaraju bolju budućnost za mlade ljude, društvo u celini i polje marketinških istraživanja. Projekat vide kao nastavak prošlogodišnjeg i ovogodišnjeg sprovođenja pro-bono istraživanja na temu korona-virusa, koje su slovenačkoj javnosti pružale kontinuirane informacije i smatraju da su takve investicije neophodne za stvaranje boljeg sutra.

Više informacija na sajtu www.risingfuture.eu

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!