SVET – Grupacija za marketinške komunikacije, dentsu, zvanično je širom sveta lansirala potpuno novi iProspect – digitalnu end-to-end medijsku agenciju.
iProspect timovi na tržištima jugoistočne Evrope, uključujući Hrvatsku, Rumuniju i Bugarsku, definisaće novu eru komuniciranja u medijima i biti prva agencija koja nudi branding zasnovan na performanceu.
Novi iProspect spaja izgradnju brendova sa strateškim planiranjem, poslovnom inteligencijom, marketinškom aktivacijom i performance optimizacijom. Tu su i ostale usluge koje se nude u sklopu dentsu international kako bi timovima pružile širinu i dubinu znanja i veština na kojima će se temeljiti ubrzani rast klijenata. Ovakva ponuda ne samo da će zadovoljiti, već će i premašiti očekivanja lokanih i međunarodnih klijenata.
Amanda Morrissey, Global President iProspect, rekla je: „Mi smo nova snaga u industriji, a oslanjamo se na desetleća stručnog iskustva s ciljem stvaranja agilne, prilagođene, prve digitalne organizacije izgrađene za budućnost koja donosi rezultate već danas. Jedino što je ostalo isto je ime, no čak i ono sada izgleda drugačije.“
Maria Grachnova, CEO dentsu JI Europa komentisala je lansiranje: „Ono što svima trenutno treba u digitaliziranom svetu jeste stvaranje brenda koji se gradi kroz razmišljanje o efikasnosti. Naš jedinstveni pristup je najbolji kada je reč o tome, a naše snage su pojačane celovitim end-to-end medijskim planiranjem i novim mogućnostima izgradnje brendova.“
iProspect je odabrao slogan “Brands Accelerated” i smestio se ispod redizajniranog logotipa u novom i pristupačnom identitetu brenda i web stranice.
Više informacija na www.iProspect.com.
Izvor: HURA