SVET – U trećem kvartalu 2020. godine Facebook je objavio da je prešao magičnu cifru od 10 miliona aktivnih oglašivača koji koriste ovu društvenu mrežu za promociju svojih proizvoda i usluga. Facebook je u prvom kvartalu prethodne godine imao sedam miliona oglašivača.
Ova platforma veliku većinu svojih prihoda ostvaruje kroz oglašavanje. U 2019. prihod od oglasa na ovoj društvenoj mreži iznosio je preko 69,6 milijardi američkih dolara, u poređenju sa samo 1,04 milijarde američkih dolara ostalih prihoda. Većina Facebook prodaje oglasa generiše se putem mobilnih uređaja, a u pitanju je iznos od 50,6 milijardi američkih dolara u 2018. godini.
Kompanija je navela da mobilni uređaji čine 92 odsto ukupnog prihoda od oglašavanja. To nije iznenađujuće kada se uzme u obzir dominacija Facebook-ovog mobilnog prisustva koja uključuje istoimenu platformu, ali i Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp i razna druga Facebook proizvode.
Predviđa se da će prihod od oglašavanja na Facebooku u SAD-u iznositi 39,4 milijarde američkih dolara 2021. godine, što predstavlja dramatičan porast u odnosu na 23,7 milijardi američkih dolara u 2018. Tokom istog perioda, globalni Facebook prihodi od oglasa iznosiće skoro 95 milijardi dolara.
Više informacija pročitajte na sajtu https://www.statista.com/